;
coinex

ریست کردن سخت افزاری آیفون 8 کمی متفاوت است

روش جدید ریست کردن سخت افزاری آیفون 8

اگر شما هم از طرفداران آیفون‌های جدید اپل هستید و بی‌صبرانه در انتظار خرید این محصول به سر می‌برد، بد نیست بدانید که در صورت نیاز به ریست کردن سخت افزاری آیفون 8 باید کمی متفاوت عمل کنید.

همان‌طور که در تصویر این خبر مشاهده می‌کنید شرکت اپل با انتشار این تصویر در صفحه پشتیبانی محصولات خود کاملا توضیح داده که ریست کردن سخت افزاری آیفون 8 به چه شکل انجام می‌شود. در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس کاربران برای ری استارت کردن سخت افزاری دستگاه خود باید دکمه‌ی اسلیپ گوشی را هم‌زمان با دکمه‌ی کاهش صدا به مدت 10 ثانیه نگه دارند تا دستگاه مجددا راه اندازی شود؛ البته پس از ظاهر شدن لوگوی اپل روی نمایشگر که به معنای ریست شدن دستگاه است، باید دکمه‌های مذکور را رها کنند.

اما ریست کردن سخت افزاری آیفون 8 کمی با نسل قبل این محصولات تفاوت دارد و در سه مرحله این کار انجام می‌شود. این تغییر بدین دلیل انجام شده که در iOS 11 ترکیب دکمه‌های اسلیپ و کاهش صدا اکنون برای ارسال پیام درخواست کمک اضطراری بکار گرفته شده‌اند. ریست کردن سخت افزاری آیفون 8 به این شکل انجام می‌شود: فشردن و رها کردن سریع دکمه‌ی افزایش صدا سپس بلافاصله فشردن دکمه‌ی کاهش صدای دستگاه و در نهایت نگه داشتن دکمه‌ی اسلیپ تا زمانی که لوگوی اپل بر روی صفحه نمایش داده شده و گوشی ریست شود. هرچند که این روش چندان دشوار نیست اما مطمئنا کمی زمان خواهد برد تا کاربران به این روش تازه عادت کنند.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر