;
coinex

نمایشگر نوکیا 9 در یک تصویر واقعی خودی نشان داد؛ بدون حاشیه و لبه به لبه

نمایشگر نوکیا 9 در یک تصویر واقعی خودی نشان داد؛ بدون حاشیه و لبه به لبه
نمایشگر نوکیا 9 در یک تصویر جدید به بیرون درز کرد. هنوز مدت زمان زیادی از عرضه پرچمدار نوکیا 8 نمی‌گذرد که خبرهای مربوط به گوشی نوکیا 9 در فضای آنلاین خودنمایی می‌کند.

به تازگی رندرهایی از گوشی نوکیا 9 منتشر شد که طراحی این دستگاه را به نمایش گذاشت. در این رندرها، گوشی نوکیا 9 با طراحی لبه به لبه و شیشه 3D در پنل پشتی خودنمایی کرد.

به جز این رندر، نمایشگر نوکیا 9 در غول موتور جستجوی چینی بایدو نیز ظاهر شد. این تصویر جدیدی از صفحه نمایش نوکیا 9 است، اما ظاهر آن بسیار شبیه به نمایشگرهایی است که تاکنون دیده‌ایم. به گفته این منبع، نمایشگر نوکیا 9 یک پنل 5.5 اینچی است که شایعات قبلی در خصوص اندازه این اسمارت فون را تایید می‌کند.

نمایشگر نوکیا 9 در یک تصویر واقعی

به جز اندازه نمایشگر این گوشی جدید نوکیا، گفته می‌شود که رزولوشن آن برابر با 1440 در 256+0 پیکسل است که کیفیت تصویری کواد اچ دی ارائه می دهد. علاوه بر این پنل شیشه‌ای پشت نیز 3D خواهد بود. این احتمالا همان ترکیبی است که برای شارژ بی سیم گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته شده است، پس این احتمال بسیار زیاد است که پرچمدار جدید نوکیا از شارژ وایرلس پشتیبانی کند.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که گوشی نوکیا 9 با دوربین دوگانه به بازار عرضه شود، دوربین دوگانه‌ای که تولید آن توسط کمپانی معروف کارل زایس انجام شده و به ادعای این منبع خبری، تنظیمات آن از دوربین نوکیا 8 بسیار بهتر خواهد بود. گفته می شود که این دستگاه در زیر نمایشگر خود دکمه فیزیکی هوم نخواهد داشت، اما از کلیدهای مجازی بهره‌ می‌برد.

گوشی نوکیا 9 با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازارهای جهانی خواهد شد. این دستگاه از کد حفاظتی IP68 برخوردار شده و به همین دلیل با خیال راحت می‌توانید در زیر دوش و یا استخر از آن استفاده کنید. به نظر می‌رسد که یک سنسور اثر انگشت در پنل پشتی آن تعبیه شده است، البته گفته می‌شود که سنسور عنبیه چشم نیز در آن موجود است. گوشی نوکیا 9 با قیمت 749 یورو راهی بازارهای اروپایی خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر