;
coinex

پیش فروش آیفون ایکس اپل می‌تواند از مرز 50 میلیون دستگاه عبور کند

پیش فروش آیفون ایکس اپل می‌تواند از مرز 50 میلیون دستگاه عبور کند
پیش فروش آیفون ایکس می‌تواند رقم حیرت انگیزی را برای اپل به ثبت برساند. آیفون ایکس یکی از منحصر به فردترین محصولات تاریخ کمپانی اپل است. این دستگاه در 21 شهریورماه و در رویداد اپل، در کنار دو آیفون جدید دیگر معرفی شد.

آیفون ایکس یک گوشی جذاب و ویژه است و نسبت به دو مدل آیفون 8 و آیفون 8 پلاس برتری‌های محسوسی دارد، البته این برتری تنها در مشخصات سخت افزاری آنها خلاصه نشده، بلکه در طراحی آنها نیز نمود پیدا می‌کند.

نمایشگر لبه به لبه و بدون حاشیه در آیفون ایکس، سیستم امنیتی جدید بر اساس تشخیص چهره، نمایشگر اولد و خیلی چیزهای دیگر باعث تفاوت بین آیفون ایکس و دیگر مدل‌های آیفون اپل شده است.

این ویژگی‌های جذاب و منحصر به فرد می‌تواند برای هر کاربری وسوسه انگیز باشد، شاید به همین دلیل مینگ چی کو تحلیلگر معروف KGI Securities انتظار دارد که علی‌رغم قیمت بالای 1000 دلاری آن، پیش فروش آیفون ایکس از مرز 50 میلیون دستگاه عبور کند. این یک رکورد بسیار حیرت انگیز برای پیش فروش یک مدل آیفون است!

قیمت آیفون ایکس برای نسخه 64 گیگابایتی آن 999 دلار بوده و نسخه 256 گیگابایتی این دستگاه با برچسب قیمتی 1149 دلار وارد بازار خواهد شد.

مینگ چی کو معتقد است که ویژگی فیس آی دی (Face ID) در اپل آیفون ایکس یکی از نقاط قوت فروش این دستگاه خواهد بود. هر چند که در حال حاضر، ممکن است برای تصمیم گیری کمی زود باشد.

مینگ چی کو پیش از این اشاره کرده بود که به دلیل مشکلات موجود در دوربین TrueDepth و تاثیر ان بر ویژگی فیس آی دی آیفون ایکس، شاید اپل در سال 2018 بتواند مقدار عرضه را به تقاضا برساند، البته عرضه کم آیفون ایکس به بازار شاید برای این کمپانی چندان هم بد نباشد.

پیش از این گفته بودیم که ممکن است ورود آیفون X به بازار به فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس آسیب وارد کند. آیفون ایکس یا همان آیفون 10 نقاط جذاب فروش زیادی در اختیار دارد و ممکن است که طرفداران این برند بخواهند تا با هزینه بیشتری، مدل برتر آیفون امسال را در اختیار خود بگیرند.

اپل پیش فروش آیفون ایکس را از بیست و هفتم اکتبر (5 آبان ماه) آغاز کرده و آن را در تاریخ سوم نوامبر (12 آبان ماه) به بازار عرضه می‌کند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر