;
coinex

جزییات جدیدی از گوشی هوشمند پیکسل 2 با سیستم عامل جدید گوگل

جزییات جدیدی در مورد گوشی هوشمند پیکسل 2 : مبلغ سیستم عامل جدید گوگل!

یکی از منابع خبری به تازگی جزییات جدیدی را در مورد ویژگی‌های گوشی هوشمند پیکسل 2 گوگل منتشر کرده است. در این مطلب به ارائه این جزییات پرداخته‌ایم. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

در حال حاضر هر اطلاعات سودمندی که برای تفسیر گوشی پیکسل 2 (Pixel 2) گوگل مورد نیاز است، در فضای مجازی منتشر شده است. این محصول احتمالا دوباره با همکاری شرکت ال جی (LG) یا اچ تی سی (HTC) ساخته می‌شود و در دو مدل با جدیدترین پردازشگر کوالکام اسنپدراگون، رم 4 گیگابایتی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

با توجه به این مطالب، می‌توان از گوگل پیکسل 2 به عنوان یک گوشی پیشرفته که نسبت به اعضای قبلی خانواده گوشی‌های پیکسل تا حد زیادی ارتقاء یافته است، نام برد؛ اما حقیقت این است که همیشه جزییات تعیین کننده هستند و در مورد گوگل هم باید گفت که این سازنده می‌خواهد هفته آینده از پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL) با یک نمایشگر بدون حاشیه رونمایی کند. اگرچه که عده‌ای از منتقدان گفته‌اند که این محصول تنها یک کپی از گوشی ال جی جی 6 یا ال جی وی 30 محسوب می‌شود.

کپی یا غیر کپی، باید در نظر داشت که گوگل همیشه در ساخت محصولاتش مبتکرانه عمل کرده است. منابع خبری گفته‌اند که این سازنده قابلیت‌های نرم افزاری گوشی جدیدش را بهبود بخشیده است که البته این اقدام گوگل چندان هم تعجب بر انگیز نیست؛ زیرا پیکسل 2 در واقع محصولی است که غول موتورهای جست و جو می‌خواهد به واسطه آن قابلیت‌های سیستم عامل جدیدش را به رخ سایر سازندگان بکشد.

یکی از منابع خبری وابسته به شرکت ورایزون گفته است که گوشی هوشمند پیکسل 2 با قابلیت تشخیص همیشه روشن آهنگ (always-on song recognition) عرضه می‌شود و می‌تواند عناوین و نام آلبوم‌های موسیقی را به طور خودکار بر روی نمایشگر خود نشان دهد. این ویژگی از دید طرفداران موسیقی یک قابلیت بسیار سودمند محسوب می‌شود.

این منبع همچنین گفته است که گوگل در ساخت گوشی پیکسل 2 از یک لانچر نرم افزاری جدید استفاده کرده که از یک صفحه هوم و نوار جست و جو با طراحی پیشرفته‌تر بهره می‌برد. این لانچر احتمالا می‌تواند نقطه ضعف‌های لانچر قبلی را رفع کرده و کاربرد ساده و سودمندتری را در اختیار کاربران بگذارد.

سایر شایعه‌هایی که اخیرا در رابطه با گوگل پیکسل 2 منتشر شده به مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند جدید مرتبط می‌شوند. منابع خبری گفته‌اند که این دستگاه از اسپیکرهای دوگانه و یک گلس محافظ تخت بهره می‌برد و می‌تواند قابلیت‌های گوشی اچ تی سی یو 11 (HTC U11) را در اختیار کاربر بگذارد. ظاهرا گوگل در نظر دارد که گوشی جدیدش را با توانایی پشتیبانی همه حالت‌های مهم و کاربردی عکس برداری و همچنین توانایی اعمال اثر بوکه بر روی تصاویر، وارد بازار کند.

با وجود این، از آنجایی که عکس‌های منتشر شده از این محصول آن را در قالب یک گوشی مجهز به دوربین اصلی تک سنسوری ترسیم کرده‌اند، می‌توان انتظار داشت که گوگل در ساخت گوشی گوگل پیکسل 2 برای ارائه قابلیت‌های عکس برداری فوق از ترفندهای نرم افزاری استفاده کرده باشد.

با همه این تفاسیر مدت زمان زیادی تا مشخص شدن ویژگی‌های حقیقی گوشی‌های گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال باقی نمانده، زیرا گوگل گفته است که می‌خواهد در هفته آینده این دو محصول را به کاربران و طرفدارانش معرفی کند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر