;
coinex

گوشی نوکیا 8 با قیمت 565 دلار وارد بازار هند می‌شود

گوشی نوکیا 8 با قیمت 565 دلار وارد بازار هند می‌شود
گوشی نوکیا 8 پرچمدار جدید اچ ام دی گلوبال در بازار هند خودنمایی خواهد کرد. این دستگاه با قیمت 565 دلار و از تاریخ 22 مهر از طریق کانال‌های فروش آفلاین و آنلاین در بازار این کشور عرضه می‌شود.

نوکیا 8 اولین گوشی پرچمدار این برند فنلاندی است که با مشخصات جذابی معرفی شد. این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل است که پوششی از کورنینگ گوریلا گلس 3 از آن محافظت می کند.

بدنه آن از آلومینیوم سری 6000 ساخته شده و پردازنده‌ای که در آن قدرتنمایی می‌کند، اسنپدراگون 835 کوالکام است. گوشی نوکیا 8 دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که این مقدار از فضای ذخیره سازی از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

نوکیا در پنل پشتی مدل نوکیا 8 خود از سیستم دوربین دوگانه استفاده کرده است. این دوربین دوگانه ترکیبی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی رنگی با لرزشگیر اپتیکال و یک سنسور 13 مگاپیکسلی مونوکروم است. دوربین دوگانه این گوشی قابلیت ضبط ویدیویی 4K داشته که می‌تواند ویدیوهای زیبایی را برایتان ضبط کند.

نوکیا 8 با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج خواهد شد؛ اما به سرعت به اندروید 8 اوریو ارتقا خواهد یافت. باتری این دستگاه از ظرفیت 3090 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار بوده و از شارژ سریع Quick Charge 3.0 کوالکام پشتیبانی می‌کند. گوشی نوکیا 8 در دو رنگ مختلف آبی و یک نسخه مسی رنگ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر