;
coinex

دو مدل از گوشی‌های هواوی میت 10 تاییدیه چین را دریافت کردند

دو مدل از گوشی‌های هواوی میت 10 تاییدیه چین را دریافت کردند
دو مدل مختلف از سری گوشی‌های هواوی میت 10 با شماره سریال ALP-AL00 و ALP-TL00 توانستند تاییدیه CCC را در چین دریافنت کنند.

این گوشی‌ها با وجود این شماره مدل به سری گوشی‌های پرچمدار شرکت هواوی متعلق است که با اسم رمز Alps شناخته می‌شوند. تاییدیه CCC چین مشخصات چندانی از این دو گوشی هوشمند را نشان نمی‌دهد، به جز آنکه این دو اسمارت فون از تمامی شارژرهای استاندارد گوشی‌های هوشمند پشتیبانی کرده و در هفته‌های آینده به بازار عرضه خواهند شد.

مدتی پیش شرکت هواوی تایید کرد که در شانزدهم اکتبر (24 مهرماه) از گوشی‌های پرچمدار سری میت 10 خود رونمایی خواهد کرد. میت 10 هواوی در چند هفته گذشته سرتیتر بسیاری از خبرهای تکنولوژی بوده است.

دو مدل از گوشی‌های هواوی میت 10 تاییدیه چین را دریافت کردند

گفته می‌شود که گوشی های هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو با نمایشگری بدون حاشیه معرفی خواهند شد و احتمالا دارای نسبت تصویر 18:9 یا همان نسبت تصویر 2 به 1 هستند. مدل پریمیوم میت 10 با کیفیت تصویری کواد اچ دی پلاس (رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل) خودنمایی خواهد کرد و گفته می‌شود که هر دو مدل از کد حفاظتی IP67 برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل دستگاه، برخوردارند.

در هر دو مدل از گوشی‌های هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو سیستم دوربین دوگانه دیده خواهد شد که توسط کمپانی لایکا ساخته شده است. گفته می‌شود که هر دو سنسور درست به مانند سنسور دوربین دوگانه درال جی وی 30 از دهانه دیافراگم f/1.6 برخوردار خواهند بود.

احتمالا میت 10 و میت 10 پرو هواوی اندازه‌های یکسانی داشته باشند و یک نمایشگر 5.9 اینچی و یا 6 اینچی در پنل جلویی آنها خودنمایی کند. هر دو اسمارت فون از پردازنده کرین 970 هواوی که اولین پردازنده هوش مصنوعی جهان است، قدرت گرفته و حداقل 6 گیگابایت رم دارند.

انتظار می‌رود که در سری میت 10 هواوی دو گوشی هوشمند دیگر نیز خودی نشان دهند. هواوی میت 10 پلاس و هواوی میت 10 لایت نام این دو دستگاه خواهد بود. هر چهار مدلا با اندروید 8 اوریو از جعبه خارج خواهند شد و پوسته EMUI 6 هواوی بر بالای این سیستم عامل گوگل نقش خواهد بست.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر