;
coinex

هواوی میت 10 پورشه دیزاین گران ترین گوشی هواوی خواهد بود

هواوی میت 10 پورشه دیزاین گران ترین گوشی هواوی خواهد بود
گفته می‌شود که گران ترین گوشی هواوی مدل هواوی میت 10 پورشه دیزاین (Huawei Mate 10 Porsche Design) خواهد بود. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

کمتر از یک ماه دیگر هواوی از گوشی‌های پرچمدار سری میت 10 خود رونمایی خواهد کرد. این شرکت چینی درست به مانند سال گذشته، گوشی‌های پرچمدار سری جدید میت خود را در مدل‌های مختلفی عرضه خواهد کرد، اما بعضی از این مدل‌ها فقط برای بازارهای خاصی در نظر گرفته شده‌اند.

یکی از مدل‌های هواوی میت 10 که احتمالا در برخی از بازارهای جهانی خودنمایی خواهند کرد، هواوی میت 10 پورشه دیزاین خواهد بود. از آنجایی که نسخه استاندارد هواوی میت 10 با قیمتی در حدود 850 دلار معامله خواهد شد، مدل پورشه دیزاین با قیمتی به مراتب بالاتر به فروش خواهد رفت. در واقع گفته می‌شود که این دستگاه گران ترین گوشی هواوی در تاریخ این کمپانی است.

به تازگی رندرهایی از هواوی میت 10 پورشه دیزاین در یوتیوب دیده شد، اما مشخص نیست که آیا این رندرها دقیقا مربوط به این مدل است یا به دستگاه دیگری تعلق دارد! در کنار این رندرها، مشخصات و قیمت این گوشی نیز به بیرون درز کرد.

درست مشابه با مدل استاندارد هواوی میت 10، مدل پورشه دیزاین نیز دارای یک صفحه نمایش آمولد 5.9 اینچی با کیفیت تصویری کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) است و همان پردازنده کرین 970 هواوی به آن قدرت می‌دهد. 6 یا 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود.

این دستگاه در پنل پشتی خود به یک دوربین دوگانه با لنزهای لایکا مجهز خواهد بود. ترکیب این دوربین دوگانه را دو سنسور 16 مگاپیکسل + 23 مگاپیکسل تشکیل می‌دهد، در حالی که دوربین سلفی جلو به یک سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

این اسمارت فون انرژی روزانه خود را از یک باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع تامین خواهد کرد. هواوی میت 10 پورشه دیزاین با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو از جعبه خارج شده و پوسته EMUI 6.0 بر بالای این نسخه از سیستم عامل گوگل قرار خواهد گرفت.

اما یکی از ویژگی‌های برجسته در این مدل، قیمت آن است که باعث شده تا این دستگاه گران ترین گوشی هواوی باشد. گفته می‌شود که هواوی میت 10 پورشه دیزاین با قیمت 1350 تا 1500 دلار راهی بازار شود. این گوشی احتمالا تا اواخر سال جاری و یا اوایل سال 2018 دیده نخواهد شد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    هواویم کم کم داره به سمت پول برند خوردن میره مثل سامسونگ

    پاسخ