;
coinex

جیونی ام 7 اولین گوشی تمام صفحه جیونی است که از یک تراشه میان رده بهره می‌برد

جیونی ام 7 اولین گوشی تمام صفحه جیونی است که از یک تراشه میان رده بهره می‌برد!

جیونی ام 7 یک گوشی پیشرفته است؛ این محصول ساخته شده است تا قابلیت‌های گوشی‌های گران‌ قیمت موجود در بازار را با یک برچسب قیمت اقتصادی در اختیار شما بگذارد.

جیونی (Goinee) چند وقت پیش گوشی جدید جیونی ام 7 (M7) خود را با یک نمایشگر تمام صفحه در چین وارد بازار کرد؛ این محصول ویژگی‌های بسیار خوبی دارد و از یک پردازشگر میان رده مدیاتک هلیو پی 30 (mediatek Helio P30) با شماره سریال MT6758 و واحد پردازش گرافیکی قدرتمند مالی – جی 71 (Mali-G71) که در گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ هم به کار رفته است، بهره می‌برد.

برای اطلاع بیشتر بد نیست بدانید که جیونی به عنوان یک شرکت گوشی ساز چینی هم‌اکنون پروسه ساخت یک گوشی جدید به نام اس 11 (S11) را نیز آغاز کرده و تصمیم گرفته است که این محصول را با یک نمایشگر 6 اینچی و پردازشگر MT6763 وارد بازار کند.

مشخصات گوشی جیونی ام 7

گوشی بدون حاشیه جیونی ام 7 از یک رم قدرتمند 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگابایت، دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 16 و 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 4,000mAh بهره می‌برد. این گوشی هوشمند 7.2 میلی متر ضخامت و 180 گرم وزن دارد. جیونی ام 7 قابلیت پشتیبانی دو سیمکارت نانو را دارد از این رو می‌تواند کاربر را از خرید یک گوشی دیگر معاف کند.

گوشی بدون حاشیه جیونی ام 7 به سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا مجهز شده و قرار است که در رنگ‌های آبی روشن، آبی تیره، مشکی، طلایی و قرمز وارد بازار شود. از دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی هوشمند می‌توان به یک نمایشگر 6.01 اینچی AMOLED فول اچ دی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسلی اشاره کرد.

مجهز شدن جیونی ام 7 به چنین نمایشگری یک برگ برنده طلایی برای این گوشی هوشمند محسوب می‌شود، زیرا تنها گوشی اقتصادی دیگری که هم‌اکنون با سخت افزارهایی مشابه و یک نمایشگر تمام صفحه در بازار وجود دارد، ویوو وی 7 پلاس (+Vivo V7) است که از یک نمایشگر آی پی اس ال سی دی (IPS LCD) با رزولوشن 1440 در 720 پیکسلی بهره می‌برد.

جیونی ام 7

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر