;
coinex

پشتیبانی دستیار هوشمند گوگل از محصولات ال جی در سال جاری

پشتیبانی دستیار هوشمند گوگل از محصولات ال جی

دستیار هوشمند گوگل (Google Assistant) از این پس قابلیت کنترل بیش از 80 وسیله خانگی هوشمند ساخت شرکت کره‌ای ال جی (LG) را خواهد داشت.

پس از معرفی دو محصول جدید شرکت آمریکایی گوگل در ماه گذشته با نام‌های گوگل پیکسل (Google Pixel) و گوگل هوم (Google Home)، دستیار هوشمند گوگل شاهد پیشرفت بسیار سریعی بوده و هر روز به تعداد ابزار و ادواتی که قابلیت کنترل به وسیله آن را دارند افزوده می‌شود. محصولات جدید شرکت ال جی نیز به جمع ابزار و ادوات قابل کنترل توسط این سیستم هوشمند پیوسته و در حال حاضر 87 محصول هوشمند این شرکت قابلیت استفاده از این سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی را خواهند داشت.

پشتیبانی دستیار هوشمند گوگل از محصولات ال جی

روز گذشته طی یک اعلامیه در شهر سئول، این شرکت از پشتیبانی دستیار هوشمند گوگل از محصولات ال جی خبر داد. از این پس محصولات تولیدی ال جی مانند یخچال‌ها، اجاق گازها، ماشین‌های ظرفشویی و خشک شویی، سیستم‌های تصفیه هوا و جاروبرقی‌های ساخت این شرکت، هماهنگی کاملی با دستیار هوشمند گوگل داشته و کاربران قابلیت کنترل این ابزارهای هوشمند خانگی متصل به شبکه‌های بدون سیم را به وسیله تلفن‌های همراه هوشمند مبتنی بر سیستم عامل‌ها اندروید و آی او اس، سیستم جامع گوگل هوم و بلندگوهای هوشمندی که از دستیار هوشمند گوگل پشتیبانی می کنند، خواهند داشت.

پیش از این کنترل لوازم خانگی هوشمند شرکت ال جی از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی با نام LG SmartThinkQ امکان پذیر بود اما با پشتیبانی دستیار هوشمند گوگل از محصولات ال جی کاربران قادر خواهند بود که با استفاده از فرامین صوتی به کنترل این دستگاه‌ها پپردازند. به عنوان مثال کاربران می‌توانند میزان یخ موجود در فریزر خود را افزایش و یا کاهش داده و یا از زمان باقیمانده کار ماشین های شستشوی خود مطلع شده و یا دمای اجاق گاز خود را تنظیم کنند.

رویه جدید شرکت ال جی در تولید محصولات هوشمند

بر اساس گفته های سونگ دائه هیون (Song Dae Hyun) یکی از مدیران ارشد شرکت ال جی، این شرکت قابلیت اتصال لوازم خانگی خود را از طریق سیستم وای فای با کاربران را ساده تر نموده و پشتیبانی دستیار هوشمند گوگل از محصولات ال جی در سال 2017 میلادی، نتیجه همکاری این شرکت با شرکت گوگل است.

شرکت ال جی به منظور گرامیداشت این همکاری، برای خریداران محصولات خانگی هوشمند این شرکت هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته و خریداران با تهیه هر کدام از محصولات این شرکت، یک سیستم گوگل هوم را نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این فروش ویژه از 8 اکتبر سال جاری (سال 2017 میلادی) آغاز شده و تا 25 همان ماه ادامه خواهد داشت.

 

منبع : AndroidCentral

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر