;
coinex

بی ام و در اتومبیل‌های مدل 2018 خود از دستیار مجازی صوتی الکسا استفاده می‌کند!

بی ام و در اتوموبیل‌های مدل 2018 خود از دستیار مجازی صوتی الکسا استفاده می‌کند!

شرکت آمازون اخیرا با شرکت خودروسازی بی ام و یک قرارداد همکاری بسته است؛ این قرارداد خودروهای بی ام و و مینی را به دستیار مجازی صوتی الکسا مجهز می‌کند.

از این به بعد زمانی که در یک خودروی بی ام و (BMW) یا مینی (Mini) هستید می‌توانید از دستیار مجازی صوتی الکسا (Alexa voice activated assistant) بخواهید تا مسیر را به شما نشان دهد و برای شما آهنگ پخش کند، با مخاطبی تماس بگیرد، وسایل موجود در خانه هوشمندتان را کنترل کند و به طور کلی سرعت بیشتری به زندگی شما ببخشد. ند کوریک (Ned Curic)، نایب رئیس بخش الکسا اتوموتیو (Alexa Automotive) شرکت آمازون (Amazon)، در رابطه با این قرارداد می‌گوید:

“صوت بخش بزرگی از دنیای فردا و مخصوصا صنعت خودروسازی آینده است. شما در آینده‌ای نزدیک می‌توانید با کمک دستیارهای صوتی از محیط اطراف خود لذت ببرید و تجربه بهتری را از رانندگی برای خود رقم بزنید. ما بی صبرانه منتظر این هستیم که مشتریان شرکت خودروسازی بی ام و از دستیار مجازی صوتی الکسا در اتوموبیل‌های این برند استفاده کنند.”

دیتر می (Dieter May)، نایب رئیس ارشد بخش خدمات دیجیتالی و مدل‌های تجاری (Digital Services and Business Models) گروه خودروسازی بی ام و، در رابطه با همکاری جدید این شرکت مشهور خودروساز آلمانی با شرکت آمازون مطلب زیر را به منابع خبری گفته است:

“ما با انجام این همکاری و استفاده از دستیار مجازی صوتی الکسا در خودروهای بی ام و و مینی سال 2018 به بخش وسیع‌تری از زندگی دیجیتالی مشتریان خود تبدیل می‌شویم. گروه خودروسازی بی ام و چند سال پیش روند استفاده از دستیارهای صوتی در ساخت محصولات خود را شروع کرد؛ ما هم اکنون از طریق این همکاری ماهیت این قابلیت را با اضافه سازی یک اکوسیستم دیجیتالی به آن بهبود می‌بخشیم؛ این اقدام مشتریان ما را قادر می‌سازد تا با سرعت، راحتی و امنیت بیشتری فرامین خود را به خودروهای بی ام و و مینی بدهند و کارهای خود را از این طریق انجام دهند.”

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر