;
coinex

تنها 5 هزار دستگاه گوشی اسنشال فون فروخته شده است

تنها 5 هزار دستگاه گوشی اسنشال فون فروخته شده است
گوشی اسنشال فون محصول جدیدی است که شرایط ظاهری آن توجهات زیادی را به سوی خود جلب کرد. شاید یکی از منحصر به فردترین ویژگی‌های این دستگاه ساخت آن توسط اندی روبین باشد.

اندی روبین را پدر اندروید می‌نامند. او بعد از آنکه از گوگل جدا شد، استارتاپ خود را راه اندازی کرد. یک استارتاپ 1.2 میلیارد دلاری با نام اسنشال که مشغول ساخت گوشی‌های هوشمند اندرویدی بالارده است، اما به نظر می‌رسد که با تمام این ویژگی‌ها، اسنشال فون تنوانست با اقبال عمومی مواجه شود.

این دستگاه از نهم سپتامبر (18 شهریور ماه) به بازار عرضه شد و بر اساس آمار منتشر شده توسط شرکت تحقیقاتی BayStreet Research تاکنون حدود 5000 دستگاه اسنشال فون در بازار فروخته شده است. این مقدار بسیار پایینی است که حتی می‌توان آن را تاسف بار توصیف کرد!

با این همه سر و صدا در هنگام معرفی و عرضه اسنشال فون، فروش 5 هزار دستگاه اصلا رقم قابل قبولی نیست. گوشی وان پلاس وان به سرعت توانست به رقم فروش 500 هزار دستگاه برسد و جالب اینجاست که حتی این گوشی نیز نتوانست فروش بالایی برای خود ثبت کند.

شاید یکی از عواملی که باعث فروش پایین این اسمارت فون شده است، قیمت نسبتا بالای 700 دلاری آن باشد. گوشی اسنشال فون در زمان ورود به بازار هیاهوی زیادی به راه انداخت و اکنون این آمار فروش کمی وضعیت را برای این کمپانی نگران کننده کرده است.

تیم سازنده اسنشال فون باید به سرعت در استراتژی بازاریابی خود بازنگری کند. پرچمداران بزرگی هم اکنون در بازار گوشی‌های هوشمند جهان خودنمایی می‌کنند و جالب اینجاست که بزرگان دیگری نیز در راهند تا خود را به صف طویل گوشی‌های پرچمدار بزرگ بازار برسانند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر