;
coinex

شیائومی در کنار کوالکام اسنپدراگون 845 را برای گوشی شیائومی می 7 ارتقاء می‌دهد!

شیائومی در کنار کوالکام اسنپدراگون 845 را برای گوشی شیائومی می 7 ارتقاء می‌دهد!

اوایل این ماه شایعه‌هایی در مورد مشخصات فنی گوشی پرچمدار شیائومی می 7 منتشر شد. در این مطلب به ارائه جزییات جدیدی در رابطه با این گوشی پیشرفته پرداخته‌ایم.

گزارشاتی که در اوایل این ماه نسبت به گوشی پرچمدار شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) منتشر شد از این امر حکایت می‌کردند که این محصول قرار است که با پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 (Qualcom Snapdragon 845) وارد بازار شود. از آن زمان دیگر مطلب جدیدی در این زمینه منتشر نشد تا این که به تازگی یک منبع خبری چینی اعلام کرده که شیائومی در کنار کوالکام در حال ارتقاء پردازشگر اسنپدراگون 845 برای گوشی پرچمدار می 7 است.

این منبع خبری گفته است که روال این فرآیند با سرعت خوبی در حال پیشروی است و این احتمال وجود دارد که شیائومی در ماه نوامبر (10 آبان تا 10 آذر) روند انجام تست‌های خود را بر روی گوشی شیائومی می 7 شروع کند.

انتظار می‌رود که شیائومی می 7 تست نهایی خود را در ماه فوریه سال 2018 میلادی (12 بهمن تا 12 اسفند) بگذراند؛ گفته شده است که این گوشی پرچمدار با یک نمایشگر بزرگ OLED عرضه می‌شود، اما این احتمال وجود دارد که اسکنر اثر انگشت این محصول در نمایشگر آن تعبیه نشود.

گزارش‌هایی که در خردادماه منتشر شدند بر این امر دلالت داشتند که گوشی های گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL) گوگل با پردازشگر 836 کوالکام اسنپدراگون عرضه می‌شوند. با وجود این منابع خبری اعلام کرده‌اند که چنین تراشه‌ای وجود خارجی ندارد و تراشه پیشرفته بعدی کوالکام همان اسنپدراگون 845 است.

بر اساس شایعات، تراشه کوالکام اسنپدراگون 845 توسط شرکت سامسونگ با استفاده از فرآیند 10 نانومتری Low Power Early فین فت (FinFET) این سازنده ساخته شده است. انتظار می‌رود که این پردازشگر تراشه‌های Cortex A75، واحد پردازش گرافیکی آدرنو 630 و مودم ایکس 20 ال تی ای با توانایی ارائه سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه را در خود داشته باشد.

منابع خبری گفته‌اند که گوشی پرچمدار شیائومی می 7 با یک نمایشگر 6 اینچی OLED توسط سامسونگ و با نسبت تصویر 18:9 (یا همان 2:1) ساخته شده است و اولین گوشی سازنده چینی است که توانایی پشتیبانی فناوری شارژ سریع را دارد. انتظار می‌رود که شیائومی می 7 با یک بدنه سرامیکی شبیه به بدنه مدل شیائومی می 6 وارد بازار شود. در رابطه با قیمت این گوشی هم می‌توان گفت که احتمالا مدل مجهز به رم 6 گیگابایتی آن 457.74 دلار قیمت دارد.

منابع خبری گفته‌اند که گوشی پرچمدار شیائومی می 7 در سه ماهه اول سال 2018 میلادی (11 دی 96 تا 11 فروردین 97) در معرض عموم قرار می‌گیرد؛ انتظار می‌رود که سایر گوشی‌های پیشرفته سال آینده مثل سامسونگ گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و ال جی جی 7 (LG G7) هم در همین بازه زمانی به کاربران معرفی شوند.

شیائومی در کنار کوالکام اسنپدراگون 845 را برای گوشی شیائومی می 7 ارتقاء می‌دهد!

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر