;
coinex

بازی های کامپیوتری با شخصیت‌هایی واقعی‌تر از همیشه به خانه شما خواهند آمد [تماشا کنید]

شخصیت‌های بازی های کامپیوتری واقعی‌تر از همیشه خواهند شد

ابزار انیمیشنی جدیدی برای موتور بازی‌سازی Unreal طراحی شده و به واقعی‌تر شدن هرچه بیشتر شخصیت‌های کامپیوتری کمک خواهد کرد. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

نابود کردن تعداد زیادی از شخصیت‌های منفی بازی های کامپیوتری که با صورت‌های بی‌روح و بدون احساس به شما نگاه می‌کنند، کار چندان دشواری نیست؛ اما اگر آن‌ها در صورت خود احساسات و درد را به صورت واقعی نشان دهند، آن وقت دیگر کشتن آن‌ها به همان راحتی نخواهد بود. در مسیر رسیدن به این هدف، یعنی نزدیک کردن تجربه بصری گیمرها به واقعیت، یک ابزار جدید برای موتور بازی‌ سازی Unreal توسعه داده شده که به باورپذیرتر کردن شخصیت‌ها در یک بازی کمک شایانی خواهد کرد.

در ویدیوی زیر مشاهده خواهید که چگونه این ویژگی با واقعی‌تر شدن حرکت عضلات صورت یک شخصیت در بازی های کامپیوتری و ایجاد کشیدگی‌های ملموس در پوست صورت شخصیت، به واقعی‌تر شدن بیش از اندازه‌ احساساتی که یک شخصیت بازی کامپیوتری می‌تواند منتقل کند، منجر خواهد شد. مطمئنا شما نیز پس دیدن این ویدیو کمی وحشت‌زده خواهید شد، اگر تصور کنید که در یک بازی قرار است با شخصیتی تا این حد واقعی روبرو شوید؛ توصیه می‌کنیم دیدن این ویدیو را به هیچ وجه را از دست ندهید.

.

منبع: gizmodo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر