;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس به اندروید اوریو ارتقا می‌یابد

گلکسی اس 8 پلاسصبح امروز گوشی پرچمدار شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 پلاس در بنچمارک Geekbench در حال اجرای اندروید 8.0 اوریو دیده شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید:

به تازگی در پایگاه داده بنچمارک معروف Geekbench گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس دیده شده که اندروید 8 بر روی آن اجرا می‌شود. لیستی که در پایان خبر مشاهده می‌کنید، جزئیات یک تست است که صبح امروز انجام گرفته و نشان دهنده این موضوع است که گوشی‌های سری اس 8 سامسونگ در حال اجرای جدیدترین نسخه از سیستم عامل معروف گوگل یعنی اندروید 8 اوریو هستند. نمرات ثبت شده برای این گوشی را می‌توان با نمرات ثبت شده همراه با اندروید 7 نوقا مقایسه کرد. این در حالیست که انتظار می‌رود قدرت محاسباتی خام این گوشی به دلیل ارتقا به اندروید 8 اوریو جهش قابل توجهی داشته باشد. علاوه بر این، ارتقا سیستم عامل یک دستگاه به خودی خود باید با بهبودهای فراوانی از جمله بهبود در عملکرد باتری، اعلان‌ها و چند برنامه‌ای و … همراه باشد. بر اساس گزارش‌ها، ظاهراً گوشی گلکسی اس 8 به‌روزرسانی به اندروید اوریو را با بسته نرم افزاری G950FXXU1QI1 و گوشی گلکسی اس 8 پلاس نیز همین نسخه از به‌روزرسانی را با بسته G955FXXU1QI1 دریافت خواهند کرد. بر اساس گزارشات قبلی نیز به نظر می‌رسد که هر دو نسخه گوشی با چیپ های اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 در حال اجرای نسخه اندروید اوریو تست شده‌اند.

همچنین سامسونگ گزارش داده بود که در حال توسعه نسخه 7.1 اندروید نوقا برای خط تولید گوشی‌های خانواده اس 8 است و مشکلاتی که در برخی نسخه‌ها برای ارتباط با اپراتورها وجود داشت را در این به‌روزرسانی برطرف خواهد کرد، اما پیشرفت‌های اخیر نشان می‌دهد که ظاهراً سامسونگ قصد دارد تا به‌روزرسانی دیگری برای نسخه اندروید نوقا منتشر نکند و مستقیماً به سراغ به‌روزرسانی به اندروید 8.0 اوریو برود. روال هر ساله شرکت کره‌ای سامسونگ به این شکل بوده که ابتدا چندین ماه و با انتشار چندین نسخه آزمایشی به رفع باگ‌ها و مشکلات نسخه جدید سیستم عامل اندروید می‌پرداخت تا یک نسخه بی نقص را برای گوشی‌های بالا رده خود آماده کند، اما به نظر می‌رسد که امسال این شیوه تغییر خواهد کرد و شرکت سامسونگ حداقل به طور استثنا از این الگو پیروی نخواهد کرد. با این وجود هنوز هم مشخص نیست چه مدت طول خواهد کشید تا شرکت سامسونگ یک پیش نمایش رسمی از این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های خانواده اس 8 منتشر کند. جدیدترین شایعات پیرامون گلکسی نوت 8 به این موضوع اشاره می‌کند که ظاهراً انتشار این به‌روزرسانی برای این گوشی در اولویت بالاتری قرار دارد ولی هرچند در نهایت باید این به‌روزرسانی برای هر سه این گوشی‌ها در یک تاریخ انجام گیرد و یا حداقل انتشار نسخه جهانی آن‌ها تقریباً در یک بازه زمانی انجام شود.

گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به اعتقادت بسیاری از نهادها و مؤسسات تحلیلی، موفق‌ترین گوشی‌های اندرویدی در سال 2017 بوده‌اند و از همین رو کمترین توقع این است که این گوشی‌ها در بخش سیستم عامل به‌روز باشند و همچنین ظاهراً این گوشی‌ها سال بعد نیز به‌روزرسانی اندروید 9.0 را دریافت خواهند کرد. با توجه به پچ های امنیتی اندروید که هر ماهه منتشر می‌شود و روال همیشگی برای گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به این شکل است که تا 3 سال این بسته‌های امنیتی را دریافت می‌کنند و از همین رو باید گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس حداقل تا سال 2020 این بسته‌های امنیتی را دریافت کنند. کمپانی سامسونگ در تلاش است تا در فصل تعطیلات یک پیش نمایش برای به‌روزرسانی این گوشی‌ها منتشر کند.

.

منبع : androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر