;
coinex

سامسونگ مشغول کار بر روی دو مدل از گوشی‌های گلکسی اس 9 است

سامسونگ مشغول کار بر روی دو مدل از گوشی‌های گلکسی اس 9 است
سامسونگ در حال حاضر بر روی مدل‌های بعدی سری گلکسی S خود کار می‌کند. گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نام این دو گوشی هوشمند است.

منابع صنعتی در روز جمعه گزارش کردند که غول تکنولوژی کره‌ای در حال توسعه سفت افزار برای گوشی‌های پرچمدار اندرویدی 2018 خود است. سفت افزار اصلی که سامسونگ بر روی آن مشغول کار است با شماره ساخت G960FXXU0AQI5 و G965FXXU0AQI5 خودنمایی می‌کند.

احتمالا شماره ساخت اول به دستگاه کوچکتر گلکسی اس 9 مربوط است و شماتره دوم به گلکسی اس 9 پلاس تعلق دارد. به عبارت دیگر نسخه بین المللی گلکسی S9 دارای شماره مدل SM-G960F بوده و گوشی بزرگتر گلکسی اس 9 پلاس (Galaxy S9+) با شماره سریال SM-G965F معرفی خواهد شد.

گلکسی اس 8 در اواخر ماه مارس (انتهای اسفندماه) گذشته، معرفی و در نیمه دوم آوریل (اواخر فروردین) به بازار عرضه شد. اخبار مربوط به سفت افزار گلکسی اس 9 نشان می‌دهد که توسعه این سفت افزار زودتر از سال گذشته آغاز شده است.

گوشی‌های سری گلکسی S به طور معمول، هر ساله در اواخر زمستان و یا اوایل بهار خودنمایی کرده و اغلب در نمایشگاه MWC بارسلونا خودی نشان می دهند. امسال با توجه به مشکلاتی که برای باتری گلکسی نوت 7 پیش آمد، باعث شد تا سامسونگ زمان بیشتری را برای اطمینان از ایمنی محصولات جدید خود صرفغ کند.

آخرین شایعات حاکی از آن است که احتمالا سامسونگ پرچمداران جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خود را زودتر از پرچمداران سال گذشته خود معرفی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 9 بسته به منطقه‌ای که در آن عرضه می‌شوند، به اسنپدراگون 845 کوالکام و یا اگزینوس 9810 سامسونگ مجهز شوند. حداقل فضای ذخیره سازی این مدل‌ها از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل خواهد شد.

گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با دوربین دوگانه خودنمایی خواهند کرد، احتمالا پیکره بندی و تنظیمات این دوربین دوگانه چیزی شبیه به دوربین گلکسی نوت 8 خواهد بود و طراحی آن نیز یک گوشی هوشمند بدون حاشیه را به نمایش خواهد گذاشت.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام و خسته نباشید کاش سامسونگ برای این مدل از گوشیهاش اثر انگشت را از پشت گوشی بردارد و کمی هم دوربین پشتی را کوچکتر و جای ان را جابجا کند بالا ببرد و در گوشه ای تعبیه کند که خیلی زیباتر دیده میشود تشکر

    پاسخ