;
coinex

گوشی هوشمند وان پلاس 6 در اوایل سال 2018 میلادی وارد بازار می‌شود

گوشی هوشمند وان پلاس 6 در اوایل سال 2018 میلادی وارد بازار می‌شود!

وان پلاس گفته است که گوشی هوشمند وان پلاس 6 را در ماه‌های اول سال آینده میلادی وارد بازار می‌کند و قصد ندارد که محصولی به نام وان پلاس 5 تی (5T) را معرفی کند.

این خبر اخیرا توسط یک منبع خبری مطمئن به نام اندروید مارول (Android Marvel) منتشر شده است. وان پلاس سال گذشته محصولی به نام وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) را به عنوان یک گوشی ارتقاء یافته وارد بازار کرد. از این رو ظاهرا تصمیم گرفته است که دیگر گوشی جدیدی را عرضه نکند و مستقیما محصولی را با نام وان پلاس 6 راهی بازار کند.

اندروید مارول هنوز دلیلی از طرف شرکت وان پلاس برای انجام این اقدام جهشی ارائه نکرده، اما گفته است که این سازنده چینی می‌خواهد گوشی جدیدش را با یک نمایشگر بدون حاشیه 6 اینچی در اختیار کاربران قرار دهد. بعضی از منابع خبری چند وقت پیش گفته بودند که این سازنده بالاخره تصمیم گرفته است که به سراغ نمایشگرهای QHD برود و می‌خواهد وان پلاس 6 را به یک نمایشگر 2560 در 1440 پیکسلی مجهز کند.

اما با توجه به این که گفته شده است که این گوشی هوشمند از یک نمایشگر بدون حاشیه بهره می‌برد، می‌توان احتمال داد که سازنده چینی در ساخت آن از نمایشگر +QHD با رزولوشن تصویری 2880 در 1440 پیکسلی و نسبت تصویر 16:9 استفاده نماید.

استفاده از نمایشگر بدون حاشیه در ساخت گوشی هوشمند وان پلاس 6 همچنین بر این امر دلالت دارد که اسکنر اثر انگشت این گوشی هوشمند در پشت آن قرار خواهد گرفت؛ زیرا استفاده از چنین نمایشگری امکان استفاده از کلید فیزیکی خانه را برای سازنده سلب می‌کند.

منابع خبری همچنین گفته‌اند که گوشی جدید وان پلاس با پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 در دو مدل با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، بدون توانایی پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD، عرضه می‌شود.

وان پلاس امسال از عرضه یک گوشی جدید با عنوان “4” صرف نظر کرد و مستقیما وان پلاس 5 را معرفی نمود، زیرا عدد 4 در زبان چینی تلفظی مانند تلفظ کلمه “مرگ” دارد و از این رو عرضه مدل وان پلاس 6 کاملا معقول به نظر می‌رسد. می‌توان انتظار داشت که سازنده چینی عرضه گوشی جدیدش را بلافاصله بعد از متوقف سازی عرضه مدل وان پلاس 5 شروع کند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر