;
coinex

برگزاری سومین دوره مسابقات برنامه نویسی کدکاپ ایران

برگزاری سومین دوره مسابقات برنامه نویسی کدکاپ ایران

سومین دوره‌ مسابقات برنامه نویسی کدکاپ ایران، از تاریخ 14 مهرماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد. از اهداف برگزاری این مسابقات می‌توان به افزایش دانش و مهارت در برنامه‌نویسی و کاربردی کردن مهارت‌های به دست آمده در صنعت فناوری اطلاعات کشور اشاره نمود.

جزئیات برگزاری مسابقات برنامه نویسی کدکاپ ایران

دست گرمی، مقدماتی، انتخابی و نهایی از جمله مراحل این دوره از مسابقات هستند. لازم به ذکر است که مسابقات برنامه نویسی کدکاپ این دوره، از تاریخ ۱۴ مهرماه به صورت برخط (آنلاین) برگزار خواهد شد. برای شرکت در مرحله‌ حضوری این مسابقات در دانشگاه صنعتی شریف، ۱۰۰ تیم دو نفره در تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ مهرماه انتخاب خواهند شد.

سوالاتی که برای این دوره در نظر گرفته شده است، شامل چالش‌های برنامه‌نویسی است و لازم است تا شرکت کنندگان در مسابقه، برای کسب امتیاز بیشتر و رسیدن به مرحله‌ نهایی این چالش‌ها را حل کنند. قرار است تا تمامی مسابقات، در سامانه‌ برگزاری مسابقات برنامه‌نویسی Quera برگزار شوند.

نحوه شرکت در مسابقه برنامه نویسی کدکاپ ایران

تمامی علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی، اعم از دانشجویان، دانش‌آموزان و حتی سایر برنامه‌نویسان آزاد می‌توانند در این مسابقه برنامه نویسی در قالب تیم‌های دو نفره شرکت نمایند. ثبت نام از علاقه‌مندان، تا زمان آغاز مسابقه انتخابی، از طریق وب سایت codecup.ir ، امکان پذیر خواهد بود.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر