;
coinex

کروم بوک ها به دستیار هوشمند گوگل اسیستنت مجهز خواهند شد

کروم بوک ها به دستیار هوشمند گوگل اسیستنت مجهز خواهند شداز زمان راه اندازی دستیار هوشمند گوگل اسیستنت (Google Assistant) در گوشی های پیکسل سال گذشته، این ویژگی تقریبا در تمامی دستگاه های اندرویدی که به نسخه مارشمالو یا بالاتر مجهز هستند، اجرا می شود.

گوگل اسیستنت در سایر دستگاه های گوگل از جمله گوگل هوم، پوشیدنی های اندرویدی، هدفون ها و حتی اندروید تی وی نیز در دسترس قرار دارد. با این اوصاف، به نظر می رسد گوگل اسیستنت همچنان در پلتفرم های بیشتری نیز گسترش می یابد.

به گزارش وب سایت 9to5Google، دستگاه هایی مثل گوگل هوم، گوگل الو (Allo)، گوشی های اندرویدی و کروم بوک ها از ویژگی صحبت کردن با دستیار هوشمند پشتیبانی می کنند. کروم بوک ها به یک آیکون جدید برای استفاده از گوگل اسیستنت مجهز می شوند که کاربری آن را همانند گوگل هوم و گوشی های هوشمند آسان می کند.

خبرگزاری ChromeUnboxes نیز به تازگی شواهد دقیقی از مجهز بودن پیکسل بوک به یک دکمه سخت افزاری را منتشر کرده که گوگل اسیستنت را به آسانی فعال می کند. پشتیبانی از دستیار هوشمند گوگل، حتی بدون دکمه فیزیکی مجزا نیز نشان می دهد که کروم ها می توانند جایگزینی برای سیستم عامل اندروید در تبلت ها باشند.

کمپانی گوگل قصد دارد در رویداد معرفی گوشی های پیکسل، از کروم بوک پیکسل بوک (Pixelbook) نیز رونمایی کند. این رویداد در تاریخ 12 مهر (4 اکتبر) برگزار می شود. گفته می شود که خبر پشتیبانی کروم بوک ها از گوگل اسیستنت نیز در همین رویداد اعلام خواهد شد.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر