;
coinex

دو گوشی جدید از زد تی ای با باتری بزرگ در تنا خودنمایی کرد

دو گوشی جدید از زد تی ای با باتری بزرگ در تنا خودنمایی کرد
دو گوشی جدید از زد تی ای در آژانس رگولاتوری چین رویت شد. این گوشی‌های جدید با شماره سریال ZTE A0616 و ZTE A0622 در تنا خودنمایی کردند.

هر دو گوشی جدید زد تی ای در پنل پشتی خود دارای یک اسکنر اثر انگشت هستند و علی‌رغم این موضوع که در طراحی و مشخصات فنی با یکدیگر متفاوت هستند، اما هر دو در دسته‌بندی گوشی‌های مقرون به صرفه بازار قرار می‌گیرند.

ابتدا مشخصات گوشی ZTE A0616 را بررسی خواهیم کرد. آنچه که مشخص است، این نام نهایی دستگاه مورد نظر نخواهد بود، اما فعلا ما آن را با این نام می‌خوانیم. این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) بوده و در پنل پشتی آن یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی ZTE A0616 انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده که با توجه به وجود نمایشگر اچ دیدر این دستگاه، می‌تواند ظرفیت بالایی محسوب شود. بر اساس لیست منتشر شده در تنا، گوشی جدید زد تی ای قدرت پردازشی خود را از یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت کلاک 1.45 گیگاهرتز فراهم می‌کند. این پردازنده یکی از محصولات مقرون به صرفه مدیاتک و یا کوالکام خواهد بود.

این دستگاه با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج شده و رابط کاربری سفارشی سازی شده زد تی ای بر بالای آن نقش خواهد بست. این اسمارت فون در دو نسخه از نظر فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود. نسخه‌ای از آن با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شده و نسخه دیگر به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود.

گوشی ZTE A0616 در رنگ‌های مشکی و تناژهای رنگی آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این موبایل با اندازه‌ای 8.2 در 75.8 در 152.4 میلی‌متر چیزی در حدود 164 گرم وزن دارد.

گوشی جدید دیگر زد تی ای در تنا با شماره سریال ZTE A0622 خودنمایی کرد. این دستگاه نیز به مانند مدل دیگر زد تی ای دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی در پنل جلویی است.

یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت تصویری اچ دی زینت بخش پنل جلویی بوده و جالب اینجاست که یک باتری بزرگ 4870 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه دارد تا روشنایی آن را تامین کند. پردازنده این دستگاه نیز یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز داشته و با اندازه‌های 8.5 در 71 در 147 میلی‌متر، 161 گرم وزن دارد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر