;
coinex

حضور شرکت های حوزه انرژی تجدیدپذیر در دومین نشست تجاری فناوری دی-هشت

حضور شرکت های حوزه انرژی تجدیدپذیر در دومین نشست تجاری، فناوری دی - هشت

دومین نشست تجاری فناوری دی-هشت (D-8) با میزبانی شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه (توبیتاک) از تاریخ 26 تا 28 مهرماه 96 (18 تا 20 اکتبر 2017)، در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

همزمان با برگزاری دومین نشست تجاری فناوری دی – هشت در استانبول، فراخوانی حضور شرکت‌های فناوری در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر، در این نشست نیز از سوی پارک فناوری پردیس اعلام شده است.

بخش های دومین نشست تجاری فناوری دی – هشت

نشست تجاری، فناوری دی – هشت، دارای 3 بخش ارائه عمومی، جلسات تجاری بین شرکت‌ها (B2B Meetings) و نمایشگاه جانبی است. این مراسم در حاشیه نهمین نشست سران و وزرای خارجه که با حضور شرکت‌های فناور حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر از 8 کشور عضو همراه است، برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این نشست، آشنایی شرکت‌ها از توانمندی‌های یکدیگر و همچنین توسعه مبادلات فناوری و مشارکت و سرمایه‌گذاری مشترک است.

اولین دور این نشست، در اردیبهشت ماه سال 96 به میزبانی شورای تحقیقات علمی و صنعتی بنگلادش برگزار شد. در این نشست 18 شرکت‌ فناور تولیدکننده داروهای بیوسیمیلار در شهر داکا در بنگلادش حضور داشتند.

تمامی شرکت‌های فناور در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در صورت تمایل می‌توانند برای شرکت در این نشست، به آدرس ایمیل info@d8tten.org فرم درخواست خود را ارسال نمایند. این آدرس مربوط به دبیرخانه واقع در پارک فناوری پردیس است.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر