;
coinex

شرایط بازی های آنلاین خارجی در کشور بهبود می‌یابد

شرایط بازی های آنلاین خارجی در کشور بهبود می‌یابد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد شرایط بازی های آنلاین خارجی در کشور سخن گفت و ادامه داد که با شرکت‌های مربوط به این بازی‌ها مذاکره شده است.

آذری جهرمی در ادامه در مورد بهبود شرایط بازی های آنلاین خارجی در کشور برای کاربران ایرانی، تاکید نمود که در یک ماه اخیر این مشکلات برطرف می‌شوند. به گفته وی این وزارتخانه برای استقرار سرورهای خارجی در کشور، با این شرکت‌ها در حال مذاکره است.

پیگیری مشکلات کیفیت اینترنت توسط جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی در این راستا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، یک جدول پینگ تایم (زمان پاسخ و تاخیر مقصد و مبدا دیتا در شبکه) منتشر کرده است. این جدول و اطلاعات آن مربوط به بازی‌های آنلاین پرمصرفی است که توسط کاربران ایرانی استفاده می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود که شرایط بازی های آنلاین خارجی در کشور بهبود می‌یابد و ادامه داد که قرار است تا شرکت‌های اینترنتی نیز بسته اینترنت ویژه بازی های آنلاین به کاربران ارائه نمایند.

لازم به ذکر است که کاربران بازی‌های اینترنتی پیش از این در صفحه اینستاگرام وزیر ارتباطات، نسبت به مشکلات اینترنت و کیفیت پایین آن اعتراض کرده بودند.

بهبود شرایط بازی های آنلاین خارجی در کشور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد شرایط بازی های آنلاین خارجی در کشور این عکس را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و اعلام نمود که این اطلاعات، آخرین وضعیت مربوط به بازی‌های آنلاین در یک ماه اخیر را نشان می‌دهد.

آذری جهرمی اعلام نمود که این اطلاعات میزان پینگ را که در سه مقطع زمانی اندازه گیری شده است و همچنین میزان بهبود را نشان می‌دهد. وی در ادامه در مورد مذاکرات سخن گفت و اینکه نتایج مذاکرات به کاربران اعلام خواد شد.

وزیر ارتباطات ادامه داد که ممکن است به دلیل کیفیت شبکه، سرویس دهنده شما این زمان را خودش ارائه نکند و از کاربران خواست تا در زمان خرید سرویس به این نکته توجه داشته باشند.

وزیر ارتباطات همچنین در ادامه در مورد نام برخی بازی‌های آنلاین که از نظر محتوا مناسب نیستند و فیلتر شده‌اند سخن گفت و ادامه داد که وزارت ارتباطات محتوای این بازی‌ها را بررسی نکرده است. به گفته وی اسامی بازی‌ها صرفا براساس بیشترین میزان مصرف کاربران و همچنین شانس آنها در بین کاربران ایرانی، لحاظ شده است.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر