;
coinex

جدیدترین تصویر گوشی هوشمند هواوی میت 10 پرو منتشر شد؛ در کنار میت 9

جدیدترین تصویر گوشی هوشمند هواوی میت 10 پرو منتشر شد؛ در کنار میت 9!

گوشی هواوی میت 10 پرو اخیرا به سوژه داغ بسیاری از منابع خبری تبدیل شده است. یک منبع خبری چند ساعت پیش دوباره جزییاتی را در مورد این محصول منتشر کرد. با تکراتو همراه شوید.

اگر به تصویر زیر مشاهده کنید، متوجه می‌شوید که گوشی هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) نسبت به مدل میت 9 (Mate 9) که هم‌اکنون به عنوان گوشی پرچمدار سازنده مشهور چینی در بازار عرضه می‌شود، ضخامت کمتری دارد و از نظر اندازه هم به مقدار بسیار ناچیزی کوچک‌تر است.

منبعی که این تصویر را منتشر کرده، گفته است که گوشی هواوی میت 10 پرو در سه رنگ آبی، بژ و خاکستری وارد بازار می‌شود. با توجه به آنچه که در این عکس مشاهده می‌شود می‌توان گفت که گوشی جدید پرچمدار هواوی با همین سبک طراحی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و تغییر دیگری پیدا نمی‌کند.

همان طور که در این عکس مشاهده می‌کنید، هواوی میت 10 پرو از یک دوربین اصلی دوگانه با لنزهای لیسا (Leica) مجهز به دیافراگم f/1.6، فلش دوگانه ال ای دی و فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد. تصویر جدید همچنین از این امر حکایت می‌کند که هواوی میت 10 پرو به یک بدنه فلزی با کاور منحنی شکل پشتی که یک سنسور اسکنر اثر انگشت را در خود قرار داده، مجهز است. منبعی که این تصویر را منتشر کرده، گفته است که گوشی جدید سازنده چینی حاشیه‌های بسیار باریکی را در قسمت جلوی خود دارد.

هواوی میت 10 پرو

انتظار می‌رود که هواوی از گوشی‌های سری میت 10 در یک رویداد معرفی که در تاریخ 24 مهر (16 اکتبر) برگزار می‌شود، رونمایی کند. تقریبا همه منابع خبری گفته‌اند که این گوشی هوشمند در کنار سه مدل دیگر با نام های هواوی میت 10، هواوی میت 10 لایت (Lite) و هواوی میت 10 پورشه ادیشن (Porsche Edition) به کاربران معرفی می‌شود.

مشخصات فنی گوشی پرچمدار هواوی میت 10 پرو

گفته شده است که این محصول پردازشگر 64 بیتی هشت هسته‌ای کایرین 970 (Kirin 970) را که سال گذشته هواوی از آن در نمایشگاه بین المللی موبایل برلین رونمایی کرد، به همراه یک نمایشگر 5.99 اینچی +QHD با رزولوشن 2880 در 1440 پیکسلی بر روی خود دارد. اگر شایعه‌هایی که در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است، صحت داشته باشند، می‌توان انتظار داشت که این محصول با یک باتری 4,000mAh جدانشدنی، سیستم عامل اندروید 8 اوریو (Oreo) و رابط کمکی اموشن هواوی (Emotion UI) در اختیار کاربران قرار گیرد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر