;
coinex

پنل پشتی شیائومی ردمی نوت 5 در یک عکس واقعی به تصویر کشیده شد

گوشی شیائومی
تصویری واقعی از گوشی شیائومی ردمی نوت 5 منتشر شد و دوربین دوگانه آن خودنمایی کرد. شیائومی همچنان روند رو به رشد عرضه گوشی‌های هوشمند خود را ادامه می‌دهد.

امسال برای شیائومی سال بزرگی بوده است. این کمپانی ماه گذشته موفق به فروش بیش از 10 میلیون گوشی هوشمند شد و به نظر می‌رسد که قصد دارد تا همچنان بر موج موفقیت‌های خود سوار باشد.


بیشتر بخوانید:

شیائومی قصد دارد تا در سه ماه چهارم پایانی امسال ۳۰ میلیون گوشی هوشمند عرضه کند


یکی از تولیدات موفق این کمپانی، سری ردمی نوت است و جدیدترین مدل آن که به زودی به بازار عرضه می‌شود، شیائومی ردمی نوت 5 خواهد بود. به تازگی تصویر جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده که در کنار طراحی آن، برخی از ویژگی‌های این گوشی هوشمند را آشکار کرده است. البته هنوز نمی‌توان درستی آن را تایید کرد.

پنل پشتی شیائومی ردمی نوت 5 در یک عکس واقعی به تصویر کشیده شد

عکس به اشتراک گذاشته شده تنها پنل پشتی این اسمارت فون را به تصویر کشیده و جالب است که حتی آن نیز در یک قاب مخفی شده است؛ بنابراین نمی‌توان لوگوی Mi را در آن دید و تایید کرد که در واقع این گوشی هوشمند متعلق به شیائومی است.

با این وجود هنوز هم می‌توان بر اساس برخی شواهد، نظر داد. دوربین دوگانه در پنل پشتی آن با چینش عمودی سنسورها همراه شده و یک فلاش LED در کنار آن دیده می شود.

شایعاتی که از قبل درباره این دستگاه منتشر شده بود، از وجود یک دوربین دوگانه حکایت می‌کرد که سنسور اصلی آن 16 مگاپیکسلی بوده و سنسور ثانویه 15 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین وجود یک سنسور اثر انگشت در زیر ماژول دوربین دوگانه آن تایید می‌شود.

همان طور که گفته شد فقط بر اساس این تصویر نمی‌توان تایید کرد که گوشی مورد نظر همان شیائومی ردمی نوت 5 خواهد بود؛ بنابراین همچنان این خبر را در حد و اندازه یک شایعه بدانید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر