;
coinex

اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی معرفی شد

اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی معرفی شد
رویداد گوگل در حال برگزاری است و اولین محصول معرفی شده در آن اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی است. این اسپیکر هوشمند کوچک با قیمت 49 دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بالاخره پس از رزوها شایعه، گوگل از اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی رونمایی کرد. این دستگاه شبیه به مدل اصلی گوگل هوم، اما در مقیاس کوچکتر آن است و جالب اینجاست که اکثر قابلیت‌های ان را نیز حفظ کرده است. چهار چراغ LED در بالای آن وجود دارد تا به شما نشان دهد که دستگاه روشن است.

با وجود قیمت 49 دلاری آن، گوگل هوم مینی قادر است تا تقریبا تمامی امکانات گوگل هوم استاندارد 129 دلاری را به شما ارائه دهد. اگر شما به دستگاه‌های الکترونیکی همچون لامپ‌های Philips و یا ترموستات Nest متصل شوید، به راحتی می‌توانید از طریق دستورات صوتی آنها را کنترل کنید. تقریبا هر کاری که با گوگل هوم اصلی می‌توانستید انجام دهید، اکنون با گوگل هوم مینی قادر به انجام ان خواهید بود.

اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی

در این بین تفاوت‌هایی نیز دیده می‌شود که عمدتا مربوط به سخت افزار آن است و البته باید گفت که کیفیت صدای خروجی آن نیز کمتر شده است، البته نمی‌توان گفت که کیفیت صدای بدی دارد.

گزینه‌های رنگی متفاوتی نیز در اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی دیده می‌شود. گزینه‌های رنگی گچی، ذغال سنگی و مرجانی در این دستگاه دیده می‌شود.

به طور خلاصه می‌توان گفت که گوگل هوم مینی، همان اسپیکر گوگل هوم است اما در اندازه‌ای کوچکتر و در حالی که قطر آن کمی نسبت به مدل اصلی بیشتر شده، ارتفاع و وزن آن کمتر شده است.

اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی

هنوز زمان شروع پیش فروش آن مشخص نشده است، اما این دستگاه نیز احتمالا به مانند گوگل پیکسل 2 تا قبل از نوزدهم اکتبر (27 مهر ماه) به بازار عرضه نخواهد شد.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر