coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوگل پیکسل 2 رسما معرفی شد؛ حاشیه‌های نسبتا زیاد در اطراف نمایشگر خودنمایی می‌کند

گوگل پیکسل 2 رسما معرفی شد؛ حاشیه‌های نسبتا زیاد در اطراف نمایشگر خودنمایی می‌کند
در نهایت رویداد گوگل برگزار شد و گوشی گوگل پیکسل 2 رخ نشان داد. این دستگاه در کنار دیگر محصولات غول موتورهای جستجو به روی صحنه رفت.

یکی از اولین چیزهایی که با دیدن این دستگاه جلب توجه می‌کند، نبود نمایشگر بدون حاشیه در آن است. تقریبا حاشیه‌های بزرگی در اطراف صفحه نمایش گوگل پیکسل 2 دیده می‌شود. در داخل این اسمارت فون پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام قرار گرفته که نسبت به نسل قبلی این مدل ارتقا خوبی به حساب می‌آید. گوگل پیکسل اصلی به پردازنده اسنپدراگون 821 مجهز است.

در پنل پشتی نیز هیچ اثری از دوربین دوگانه نیست، اما گفته می‌شود که این دوربین نیز نسبت به دوربین پیکسل قبلی ارتقا یافته است. متاسفانه گوگل جک هدفون 3.5 میلی‌متری را در نسل دوم گوگل پیکسل حذف کرده است، ویژگی خاصی که در گوگل پیکسل سال گذشته به عنوان یک مزیت شناخته می‌شد.

با نگاه به جدول زیر می توانید مقایسه سریعی بین گوگل پیکسل 2 و نسل قبلی آن داشته باشید.

مشخصات گوگل پیکسل 2 گوگل پیکسل
سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو اندروید 7.0 نوقا ارتقا به اندروید 8.0
صفحه نمایش 5 اینچی اولد با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل 5 اینچی اولد با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل
اندازه 5.66 در 2.74 در 0.34 اینچ
پردازنده اسنپدراگون 835 اسنپدراگون 821
دوربین اصلی: 12 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال

سلفی: 8 مگاپیکسلی

اصلی: 12 مگاپیکسلی بدون لرزشگیر اپتیکال

سلفی: 8 مگاپیکسلی

حافظه داخلی 64 / 128 گیگابایت 32 / 128 گیگابایت
باتری 2770 میلی‌آمپر ساعت

 

گوگل با استفاده از گوشی‌های نکسوس جدیدترین اندروید خود را به نمایش گذاشت و اکنون این نقش را گوگل پیکسل انجام می‌دهد؛ بنابراین هیچ جای تعجبی نخواهد بود که گوگل پیکسل 2 با اندروید 8 اوریو خودنمایی کند. نوتیف‌های نقطه‌ای و ویژگی تصویر در تصویر در نسخه جدید لانچر پیکسل دیده می‌شود.

گوگل پیکسل 2 رسما معرفی شد؛ حاشیه‌های نسبتا زیاد در اطراف نمایشگر خودنمایی می‌کند

یکی از ویژگی‌های جذاب گوشی گوگل پیکسل 2 ویژگی اکتیو اج (Active Edge) است که به کاربر امکان می‌دهد تا با فشردن اطراف گوشی برخی از برنامه‌ها را به سرعت فعال کند. کاربر قادر است تا این ویژگی را برای خود سفارشی سازی کند.

گوگل پیکسل 2 با یک دوربین تک سنسور 12 مگاپیکسلی به بازار عرضه می‌شود و در حالی که مدل اصلی آن فاقد لرزشگیر اپتیکال است، دوربین پیکسل 2 از این ویژگی برخوردار شده است. دوربین گوگل پیکسل 2 از یک حالت جدید پرتره پشتیبانی می‌کند که می‌تواند از طریق یک افکت نرم افزاری پس زمینه عکس‌ها را محو کند.

نسخه 64 گیگابایتی گوشی گوگل پیکسل 2 با قیمت 650 دلار به بازار عرضه می‌شود و نسخه 128 گیگابایتی آن نیز با برچسب قیمتی 750 دلار به فروش می‌رسد. گوگل پیکسل 2 در تاریخ نوزدهم اکتبر (27 مهر ماه) وارد بازار خواهد شد.

.

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر