;
coinex

چه تفاوت‌هایی بین گوشی ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس وجود دارد؟

چه تفاوت‌هایی بین گوشی ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس وجود دارد؟
ال جی امسال پرچمدار جدید ال جی وی 30 خود را معرفی کرد و در کنار این گوشی، مدل دیگری با نام ال جی وی 30 پلاس نیز خودنمایی کرد. در این مطلب قصد داریم تا تفاوت‌های میان ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس را بررسی کنیم.

ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس تقریبا در مشخصات یکسان هستند، به جز سه موردی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد که البته این تفاوت‌ها را نمی‌توان چندان به مشخصات فنی آنها نسبت داد. هر دو گوشی با سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا از جعبه خارج شده و مطمئنا در آینده‌ای نزدیک به اندروید 8 اوریو ارتقا خواهند یافت.

برخی شایعات به این نکته اشاره داشتند که احتمالا ال جی وی 30 پلاس دارای رنگ‌بندی‌ مشکی خاصی باشد که ال جی وی 30 فاقد آن است، اما مدل ال جی وی 30 استاندارد نیز در همان رنگ مشکی خودنمایی کرد و از این بابت نیز تغییری در بین این دو گوشی هوشمند دیده نمی‌شود.

تفاوت های بین ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس

تفاوت های بین ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس

1. یکی از تفاوت‌هایی که وب سایت فونارنا به آن اشاره کرده است، اپراتور تلفن همراهی است که این دستگاه را ارائه می‌دهد. البته این موضوع برای کاربران ایالات متحده معنی خواهد داشت. گوشی ال جی وی 30 پلاس در آمریکا تنها توسط اپراتور اسپرینت عرضه می‌شود و دیگر اپراتورهای آمریکایی همچون AT&T، T-Mobile و ورایزون تنها مدل ال جی وی 30 را عرضه می کنند.

این اولین تفاوت میان ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس است، اما همان طور که گفته شد، بیشتر برای کاربران آمریکایی معنی پیدا می‌کند.

تفاوت های بین ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس

2. یکی دیگر از تفاوت‌های بین ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس تفاوت در فضای ذخیره سازی آنهاست. مدل ال جی وی 30 پلاس دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است، در حالی که مدل V30 به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. البته هر دو اسمارت فون از کارت میکرو اس دی پشتیبانی خواهند کرد، به همین دلیل برای ارتقا فضای ذخیره سازی مشکل چندانی وجود نخواهد داشت.

تفاوت های بین ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس

3. یکی دیگر از تفاوت‌های بین ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس مربوط به یک وسیله از لوازم جانبی آنهاست. اپراتور اسپرینت در جعبه گوشی ال جی وی 30 پلاس یک ایرباد LG QuadPlay قرار داده است و مدل وی 30 پلاس را با این هندزفری عرضه می‌کند و مسلما این موضوع برای ال جی وی 30 صحت ندارد. شما باید این هندزفری را به صورت مجزا برای گوشی V30 خود تهیه کنید.

یکی از ویژگی‌های مهم گوشی ال جی وی 30 کیفیت صدای خروجی بالای آن است که می‌تواند لذت شنیدن موسیقی را برایتان دوچندان کند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر