;
coinex

دوربین گلکسی نوت 8 بهترین بزرگنمایی ممکن را ارائه می‌کند

دوربین گلکسی نوت 8 برترین بزرگنمایی ممکن را ارائه می‌کندوب‌سایت تخصصی دوربین DxOMark روز گذشته نتیجه‌ی بررسی خود از دوربین گلکسی نوت 8 را ارائه کرد و دوربین این دستگاه نیز موفق شد امتیاز 94، یعنی مشابه امتیازی که آیفون 8 پلاس به دست آورده بود را کسب کند.

دوربین گلکسی نوت 8 در بررسی DxOMark با پشت سر گذاشتن رقبای قدرتمندی از جمله پیکسل‌های گوگل و کسب امتیاز مشابه با پرچم‌دار جدید اپل موفق شد به صورت مشترک جایگاه اول را با آیفون 8 پلاس شریک شود. البته یک امتیاز ویژه نیز به دوربین گلکسی نوت 8 تعلق گرفت، به گفته‌ی کارشناسان DxOMark دوربین پرچم‌دار جدید سامسونگ برترین بزرگنمایی را در میان گوشی‌های هوشمند ارائه می‌کند.

میزان بزرگنمایی (زوم) دوربین گوشی‌های هوشمند همیشه یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف این محصولات بوده و دوربین گلکسی نوت 8 به خوبی موفق شده برای اولین بار تا حدی این مشکل را برطرف کند. بر اساس نظر DxOMark دوربین پرچم‌دار جدید سامسونگ عملکرد فوق‌العاده‌ای در بزرگنمایی اپتیکال 2 برابر و همچنین زوم دیجیتال 4 و 8 برابر از خود نشان می‌دهد که کاملا دوربین گلکسی نوت 8 را در این حوزه از رقبای خود متمایز می‌کند. علاوه بر بزرگنمایی، کارشناسان این وب‌سایت تخصصی امکان ثبت تصاویر بوکه و محو کردن تصاویر پس‌زمینه را با دوربین گلکسی نوت 8 بسیار ستودنی توصیف کرده‌اند.

تصاویری که در شرایط نوری مناسب با دوربین این دستگاه گرفته می‌شوند رنگ‌های شاداب و شفافی را تولید می‌کنند و جزئیات در این تصاویر کاملا بی‌نقص هستند. چنین قابلیتی نیز واقعا می‌تواند یکی دیگر از نقاط تمایز دوربین گلکسی نوت 8 باشد، زیرا معمولا در گوشی‌های هوشمند جزئیات تصویر قربانی ثبت رنگ‌های زنده‌تر می‌شوند و این مورد نیز در دوربین این محصول سامسونگ مشاهده نمی‌شود. ضمنا به لطف نمایشگر بی‌نظیر آمولد این دستگاه تمام تصاویر ثبت شده با دوربین بر روی صفحه نمایش نوت 8 نیز کاملا چشم‌نواز نمایش داده می‌شوند.

اما خبر خوب اینکه تصاویر ثبت شده با دوربین گلکسی نوت 8 در نور محیطی کم نور نیز کاملا خوب هستند؛ جزئیات به خوبی ثبت شده و نویز عکس‌های گرفته شده در محیط‌های با نور ناکافی نیز بسیار پایین است. نکات مثبت متعدد دیگری نیز در مورد دوربین گلکسی نوت 8 وجود دارد اما بارزترین ویژگی این دوربین به توانایی بالای آن در بزرگنمایی و همچنین ثبت تصاویر بوکه مربوط می‌شود. پس اگر یکی از خریداران سامسونگ گلکسی نوت 8 هستید می‌توانید با کمک دوربین این گوشی هوشمند خود تصاویر را به زیبایی هرچه تمام‌تر ثبت کنید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر