;
coinex

8 قابلیت مهم قلم اس پن گلکسی نوت 8 [تماشا کنید]

تمام اعضای خانواده‌ی گلکسی نوت عنصری در خود دارند که هیچ گوشی هوشمند دیگری از آن بهره‌مند نیست و این نقطه تمایز چیزی نیست جز قلم اس پن. در این مطلب به 8 قابلیت مهم قلم اس پن گلکسی نوت 8 خواهیم پرداخت.تمام اعضای خانواده‌ی گلکسی نوت عنصری در خود دارند که هیچ گوشی هوشمند دیگری از آن بهره‌مند نیست و این نقطه تمایز چیزی نیست جز قلم اس پن. در این مطلب به 8 قابلیت مهم قلم اس پن گلکسی نوت 8 خواهیم پرداخت.

اکنون هفت سال از معرفی اولین گلکسی نوت سامسونگ در سال 2011 می‌گذرد و قلم اس پن همچنان یکی از ویژگی‌های کلیدی محصولات این خانواده به شمار می‌رود. شاید شما از طرفداران قلم اس پن نباشید اما این ویژگی کاملا منحصربه‌فرد است و هیچ تولیدکننده‌ای تا کنون موفق نشده یک قلم استایلوس را به خوبی سامسونگ در گوشی هوشمند خود بکار گیرد.

گلکسی نوت 8 قابلیت‌های قلم اس پن را به سطح جدیدی ارتقا داده و همچنین امکاناتی که همیشه محبوب طرفداران سری نوت بوده را نیز باز تعریف کرده است. به بیان دیگر، ویژگی‌های تازه‌ای به این قلم افزوده شده و هم اینکه ویژگی‌های پیشین آن بهبود یافته‌اند، در نتیجه اکنون ما با بهترین گلکسی نوت موجود طرف هستیم.

در ویدئویی که انتهای متن تماشا خواهید کرد، 8 قابلیت مهم قلم اس پن گلکسی نوت 8 به نمایش گذاشته شده است.

قابلیت اول Smart Select نام دارد که به کمک آن می‌توانید هر بخشی از نمایشگر را که بخواهید انتخاب کرده، جدا کنید، بر روی آن با قلم خود شکل بکشید و یا بنویسید و در نهایت به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید یک بخش از متن را انتخاب کرده و به حالت نوشتاری تبدیل کنید و علاوه بر این‌ها به وسیله این قابلیت می‌توانید از نمایشگر خود فایل‌های تصویری GIF ضبط کنید و حتی پس از ضبط کردن بر روی آن بنویسید. تمامی این‌ها به سادگی با قلم اس پن گلکسی نوت 8 امکان پذیر است.

قابلیت دوم Screen Write است که به شما امکان می‌دهد به سادگی از صفحه گوشی اسکرین شات بگیرید، بر روی آن هرچه می‌خواهید بنویسید و هر تغییری که می‌خواهید ایجاد کرده و سپس در گالری دستگاه ذخیره کنید و یا به اشتراک بگذارید.

قابلیت سوم ترجمه (Translation) است که در گلکسی نوت 7 معرفی شد و اکنون در گلکسی نوت 8 به بلوغ رسیده است. بدین وسیله هربخشی از متن را که بخواهید با قلم انتخاب کرده و سپس با نگه داشتن قلم اس پن روی آن به راحتی هرچه تمام‌تر ترجمه‌ی گوگل آن متن در اختیار شما قرار می‌گیرد. این امکان در هر برنامه و منویی در دسترس است.

قابلیت چهارم Screen off Memo یا همان یادداشت برداری روی صفحه‌ی خاموش است. این ویژگی اولین بار همراه با گلکسی نوت 5 معرفی شد و اکنون در گلکسی نوت 8 نیز به همان ترتیب با بیرون کشیدن قلم آماده یادداشت برداری هستید و این بار در نوت 8 می‌توانید تا 100 صفحه در این حالت یادداشت کنید. همچنین می‌توانید هر یادداشتی که می‌خواهید در صفحه همیشه روشن گوشی خود قرار داده تا همیشه جلوی چشمانتان باشد.

قابلیت پنجم Magnify یا بزرگنمایی نام دارد که نوک قلم شما را به یک ذره‌بین مجازی تبدیل کرده و با حرکت دادن قلم اس پن نزدیک به هر بخشی از صفحه آن بخش برای شما بزرگ‌تر نمایش داده می‌شود. نکته جالب این قابلیت اینجاست که در این حالت نیز می توانید از نمایشگر خود عکس بگیرید و روی بخش زوم شده بنویسید یا علامت بزنید.

قابلیت ششم Glance یا نیم‌نگاه است که به عملکرد چندگانه در گلکسی نوت 8 کمک می‌کند با فعال کردن این بخش اپلیکیشن در حال اجرا به یک پنجره کوچک در پایین نمایشگر تبدیل می‌شود و تنها با نزدیک کردن قلم اس پن به این پنجره در حالی که اپلیکیشن‌های دیگری را در حال اجرا دارید به سرعت می‌توانید نگاهی کوتاه و آسان به آن برنامه نیز داشته باشید.

قابلیت هفتم پیام زنده یا Live Message یک امکان جذاب است که می‌توانید به کمک قلم اس پن گلکسی نوت 8 هر پیامی که می‌خواهید را به صورت درخشان و جذاب‌تری بنویسید و در هر اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی به اشتراک بگذارید.

قابلیت هشتم و نهایی این لیست نیز Direct Input نوشتن مستقیم با قلم اس پن است. این امکان اولین بار همراه با گلکسی نوت 3 عرضه شد و پس چند نسل اکنون به راحتی حتی دست خط‌های ناخوانا را نیز تشخیص می‌دهد و دست نوشته‌ی شما را به متن تبدیل می‌کند. عملکرد این قابلیت حقیقتا مانند خود قلم اس پن منحصر‌به‌فرد است. ضمنا باید اشاره کنیم که به خوبی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

اکنون شما را به دیدن این ویدئو دعوت می‌کنیم:

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر