;
coinex

آموزش فعال کردن صدای مردانه گوگل اسیستنت در گوشی موبایل و گوگل هوم

آموزش فعال کردن صدای مردانه گوگل اسیستنت در گوشی موبایل و گوگل هومکمپانی گوگل به تازگی اعلام کرد که صدای مردانه گوگل اسیستنت را نیز منتشر کرده است؛ در این متن به شما آموزش می دهیم که چطور این صدا را در گوشی های هوشمند و اسپیکر گوگل هوم فعال کنید.

از زمانی که دستیار هوشمند گوگل اسیستنت با گوشی های پیکسل  و پیکسل ایکس ال راه اندازی شد، یک سال می گذرد. این موبایل ها در مهر ماه سال گذشته کار خود را آغاز کردند. با توجه به اینکه گوشی های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال نیز به تازگی معرفی شدند، این کمپانی تصمیم گرفت علاوه بر تغییرات سخت افزاری، آپدیت های نرم افزاری را نیز به دستگاه های خود اضافه کند. یکی از این آپدیت ها، صدای مردانه گوگل اسیستنت است که می توانید آن را روی دستگاه های خود فعال کنید.

گوگل اسیستنت از زمان راه اندازی تا به حال با صدای زنانه همراه بود. اما این کمپانی به تازگی صدای مردانه گوگل اسیستنت را نیز راه اندازی کرده است. می توانید این صدا را روی گوشی های موبایل یا گوگل هوم فعال کنید؛ اما چطور؟ برای آموزش با تکراتو همراه شوید:

تنظیم صدای مردانه گوگل اسیستنت در گوشی موبایل

  1. دکمه هوم دستگاه را فشار داده و کمی نگه دارید تا دستیار گوگل (Google Assistant) فعال شود.
  2. روی آیکون دایره ای آبی رنگ که نزدیک بالای صفحه و سمت راست آن قرار دارد ضربه بزنید.
  3. آیکونی که سمت راست و بالای نمایشگر ظاهر شده را لمس کنید تا به قسمت Settings بروید.
  4. به قسمت Preferences> Assistant Voice بروید. (باقی مراحل را در ادامه مشاهده خواهید کرد)

تنظیم صدای مردانه گوگل اسیستنت در گوگل هوم

  1. اپلیکیشن گوگل هوم (Google Home) را باز کنید.
  2. به قسمت More Settings بروید.
  3. این دستور را اجرا کنید: Preferences> Assistant Voice

پس از ورود به قسمت Assistant Voice، می توانید صدای مردانه گوگل اسیستنت را فعال کنید؛ صدای شماره 1، زنانه بوده و شماره 2، مردانه است. ضربه روی آیکون آبی اسپیکر که کنار هر کدام از آنها قرار دارد، پیش نمایشی از صداها را برای شما اجرا می کند. سپس با کلیک روی آنها می توانید صدای مورد نظر را انتخاب کنید. فراموش نکنید که تنها صدای دستیار تغییر می کند و کاربردها همچنان به همین ترتیب گذشته باقی می ماند. با اینحال، تجربه صدای مردانه نیز خالی از لطف نیست.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر