;
coinex

خودروی اس یو وی رضوانی تانک با 500 اسب بخار در معرض عموم قرار گرفت!

خودروی اس یو وی رضوانی تانک با 500 اسب بخار در معرض عموم قرار گرفت!

رضوانی تانک یک خودروی اس یو وی قدرتمند از طرف یک شرکت ایرانی به نام رضوانی است. این خودرو به تازگی رونمایی شده است تا برای سایر خودروسازان خط و نشان بکشد.

رضوانی (Rezvani) یک شرکت اتوموبیل سازی کوچک است که در شهر کالیفرنیا در زمینه تولید ابرخودروهای اسپرت فعالیت دارد. این سازنده اخیرا تصمیم گرفته است که دانش خود را در زمینه ساخت خودروهای اس یو وی هم محک بزند به همین دلیل یک اتوموبیل شاسی بلند به نام رضوانی تانک (Rezvani Tank) ساخته است.

رضوانی تانک یک اتوموبیل شاسی بلند معمولی نیست بلکه در واقع نقش یک اتومبیل بسیار قدرتمند اس یو وی را نیز ایفا می‌کند به همین دلیل در رده بندی خودروهای ایکس یو وی (XUV) قرار می‌گیرد. این اتوموبیل ظاهر بسیار خشمگینی دارد به همین دلیل در اولین برخورد شما را وارد دنیای فیلم‌های علمی – تخیلی می‌کند. خودروساز ایرانی گفته که در ساخت رضوانی تانک از خودروهای نظامی الهام گرفته اما محصولی را ارائه کرده است که از هر نظر نسبت به اتومبیل‌های نظامی آینده نگرانه‌تر است. یکی از این ویژگی‌های آینده نگرانه درهای این خودروی خاص است که به سمت مخالف یکدیگر باز می‌شوند.

 نمای خارجی و درهای رضوانی تانک

رضوانی تانک از یک موتور 6.4 لیتری وی 8 همی (Hemi V8) با توان تولید 500 اسب بخار و 430 پوند فوت گشتاور بهره می‌برد. این هیولا بر اساس خودروی جیپ رانگلر (Jeep Wrangler) ساخته شده به همین دلیل به پلت فرم و سیستم چهار چرخ محرک این خودرو مجهز شده است. رضوانی گفته است که این محصول را در دو مدل آفرود و آفرود اکستریم عرضه می‌کند تا کارایی‌های بیشتری را در اختیار مشتریان این خودرو بگذارد.

مدل آفرود رضوانی تانک از یک سیستم تعلیق لیفت 6 اینچی، ضربه گیرهای 6 اینچی فاکس (FOX)، محورهای 44/60 دیناترک پروراک (Dynatrac ProRock) با قفل‌های الکترونیکی و لاستیک‌های 37 اینچی بهره می‌برد در حالی که مدل آفرود اکستریم این خودرو به لاستیک‌هایی بزرگ تر، محورهای 60/80 دیناترک پروراک دارای قفل‌ها و کمپرسورهای هوا، ترمزهای دیناترک پرو گریب (Dynatrac ProGrip)، میله محرک‌های جدید، ضربه گیرهای داخلی 2.5 اینچی و سیستم دوال اسپید کمپرشن (Dual Speed Compression) فاکس مجهز شده است.

خودروساز ایرانی علاوه بر تجهیزات فوق آپشن‌های غیر متعارف دیگری مثل چراغ‌های دید در شب مادون قرمز (FLIR)، یک پکیج بالستیک زرهی ساخته شده از کولار (Kevlar)، شیشه‌های ضد گلوله، تایرهای Run-Flat با قابلیت حرکت در صورت پنچر شدن، مخزن سوخت تقویت شده کولار، رادیاتور ساخته شده از جنس کولار و پلت فرم کولار را برای خرید در اختیار خریدارانش گذاشته است.

نمای داخلی و خارجی رضوانی تانک

رضوانی تانک در داخل اتاق خود به یک نمایشگر فوقانی، صندلی‌های چرمی و سیستم اطلاعاتی/سرگرمی 7.9 اینچی با توانایی پشتیبانی سرویس‌های گوگل مپس (Google Maps)، پاندورا (Pandora) و استیتچر (Stitcher) مجهز شده است. این خودرو قرار است که با حداقل قیمت 178,500 دلار قبل از شروع سال جدید میلادی وارد بازار شود.

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر