;
coinex

آموزش رمزگذاری کارت حافظه در سامسونگ گلکسی نوت 8

آموزش رمزگذاری کارت حافظه در سامسونگ گلکسی نوت 8اگر هنوز استفاده از کارت حافظه را به حافظه‌های ابری ترجیح می‌دهید بهتر است این مطلب را بخوانید تا نحوه رمزگذاری کارت حافظه در یکی از بهترین گوشی های حال حاضر را یاد بگیرید؛ نوت 8 سامسونگ!

گلکسی نوت 8 با حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. این مقدار حافظه برای اکثر کاربران کافی خواهد بود اما بسیاری نیز به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارند، بنابراین به ناچار سراغ استفاده از کارت حافظه خواهند رفت. اگر شما نیز جزو این دسته از کاربران هستید شاید بهتر باشد روند رمزگذاری کارت حافظه در گلکسی نوت 8 را آموزش ببینید.

اطلاعات موجود در حافظه‌ی گوشی هوشمند و همین‌طور کارت حافظه تا زمانی که دستگاه شما به وسیله‌ی امکانات امنیتی گلکسی نوت 8، از جمله اسکنر اثرانگشت و اسکنر عنبیه چشم، قفل باشند در امان هستند اما حتما می‌دانید که با برداشتن کارت حافظه و قرار دادن آن بر روی یک دستگاه دیگر، اطلاعات شما دیگر در امان نیستند. بنابراین با رمزگذاری کارت حافظه خود در گلکسی نوت 8 اطلاعات شما تنها بر روی این دستگاه و پس از باز شدن قفل آن در دسترس خواهند بود.

توجه داشته باشید که پس از رمزگذاری اگر بخواهید کارت حافظه را به یک دستگاه دیگر انتقال دهید و به اطلاعات آن دسترسی داشته باشید، ابتدا باید کارت حافظه را رمزگشایی کنید؛ قبل از رمزگشایی کارت حافظه در گلکسی نوت 8 این کارت در دیگر دستگاه‌ها قابل استفاده نخواهد بود.

رمزگذاری کارت حافظه در گلکسی نوت 8

قدم اول: وارد تنظیمات گلکسی نوت 8 شده و بخش قفل صفحه و امنیت را انتخاب کنید

وارد تنظیمات گلکسی نوت 8 شده و بخش قفل صفحه و امنیت را انتخاب کنید

قدم دوم: گزینه‌ی رمزگذاری کارت اس دی که در تصویر زیر نشان داده شده انتخاب کنید

گزینه‌ی رمزگذاری کارت اس دی که در تصویر زیر نشان داده شده انتخاب کنید

قدم سوم: سپس با لمس کردن رمزگذاری کارت حافظه اس دی در پایین صفحه‌نمایش روند رمزگذاری آغاز خواهد شد. در ابتدای این روند باید کلمه عبور و یا الگوی امنیتی خود را وارد کنید.

به خاطر داشته باشید که هرچقدر میزان اطلاعات موجود بر روی کارت حافظه بیشتر باشد، زمان رمزگذاری نیز افزایش خواهد یافت و ممکن است تا یک ساعت به طول انجامد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که گوشی شما میزان باتری کافی داشته باشد و یا اینکه آن را به برق متصل کنید.

به علاوه فراموش نکنید که در طول رمزگذاری به اطلاعات کارت حافظه دسترسی نخواهید داشت. همچنین اگر گلکسی نوت 8 خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید، دیگر قادر به خواندن اطلاعات رمزگذاری شده‌ی کارت حافظه نخواهید بود.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام
    منم رمز گذاشتم
    الان گوشیمو فرمت کردم
    نمیاد اونجا ک رمزو وارد کنم تمام اطالاعتم هس ولی نشون نمیده
    چ کنم
    روش جدیدی نرم افزاری چیزی
    گوشیمم سامسونگ a5 ۲۰۱۷ هس

    ممنون میشم کسی راهتمایی کنه

    پاسخ

    سلام
    من رمزنگاری رو زدم
    ولی وسطش قطع شد
    الان بازگشایی رو که میزنم اطلاعات مموری رو بهم نمیده
    درضمن اصلا دسترسی ذخیره جدید توی مموری بهم نمیده
    خوشبختانه ریست نکردم هنوز
    راهی هست؟

    پاسخ

    سلام ببخشید من متوجه کشدم بدون رمز گشایی تنظیمات کارخانه زدم حالا باید چکار کنم اگه راهی هست بگین خواهشا ممنون

    پاسخ

    متاسفانه راهی نیست منم همین بلا سرم اومد

    پاسخ