;
coinex

گلکسی اس 8 پلاس لقب بهترین گوشی هوشمند جهان را به خود اختصاص داد

گلکسی اس 8 پلاس لقب بهترین گوشی هوشمند جهان را به خود اختصاص دادگلکسی اس 8 در مراسم Mobile Choice Consumer Awards به عنوان بهترین گوشی هوشمند حال حاضر در جهان انتخاب شد.

این مراسم که شب گذشته در لندن برگزار شد، میزبان تولیدکننده ها و شرکت هایی بود که گوشی های هوشمند خود را به نمایش گذاشته و مورد تشویق برگزار کنندگان قرار گرفتند. این مراسم انتخاب بهترین گوشی موبایل تنها در انگلیس برگزار می شود.

جدیدترین پرچمدار سری اس کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 ، لقب “گوشی سال” را به خود اختصاص داد. علاوه بر این، اس 8 توانست جایزه  بهترین دوربین موبایل 2017 را نیز کسب کند. کمپانی سامسونگ نیز “تولیدکننده سال” لقب گرفت.

البته در رویداد شب گذشته، تولیدکننده های دیگر نیز مورد تشویق قرار گرفتند. هواوی آنر 9 توانست به عنوان “بهترین گوشی میان رده” انتخاب شود. گوشی هوشمند موتورولا موتو ای 4 نیز بهترین گوشی با مناسب ترین قیمت لقب گرفت؛ این موبایل برای دریافت این عنوان از گوشی های هواوی آنر 5 سی، نوکیا 3310 مدل 2017، گلکسی جی 3 و غیره عبور کرد.

اپل واچ 2 نیز جایزه بهترین ساعت هوشمند را دریافت کرد، فیت بیت شارژ 2 هم عنوان بهترین پوشیدنی تناسب اندام را به دست آورد. گوگل هوم از دیگر گجت هایی بود که در این مراسم به آن پرداخته شد؛ این دستگاه به عنوان “گجت متصل سال” انتخاب شد.

کمپانی آمازون توانست لقب بهترین فروشنده آنلاین را به خود اختصاص دهد. دراین مراسم، گوشی ها و گجت های متنوعی مورد بررسی و تشویق قرار گرفتند. دو کمپانی سامسونگ و هواوی توانستند بیشترین جوایز در بخش بهترین گوشی های هوشمند را کسب کنند. برخی مردم بر این باورند که اگر گوشی های گوگل پیکسل 2 یا هواوی میت 10 نیز در این مراسم حضور داشتند، قطعا جوایز بسیاری را دریافت می کردند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر