;
coinex

برای ساختن فایل گیف در گلکسی نوت 8 باید چه مراحلی را طی کنیم؟

برای ساختن فایل گیف در گلکسی نوت 8 باید چه مراحلی را طی کنیم؟ساختن فایل گیف در گلکسی نوت 8 بسیار ساده است اما بعضی از کاربران نسبت به نحوه انجام آن مطلع نیستند. در این مطلب به شرح نحوه انجام این کار پرداخته‌ایم.

اولین محصول برند سامسونگ که کاربر را قادر می‌ساخت تا با استفاده از یک قلم اس پن، فایل گیف بسازد، گوشی گلکسی نوت 7 بود. این قابلیت سپس به گلکسی نوت 8 انتقال یافت. از این رو کاربران هم اکنون می‌توانند با کمک این فبلت پرچمدار هم فایل گیف بسازند و تقریبا هر فایلی را به فایل گیف تبدیل کنند. شما علاوه بر این می‌توانید فایل‌هایی را که با استفاده از گوشی گلکسی نوت 8 می‌سازید، در شبکه‌های اجتماعی هم به اشتراک بگذارید.

حال این سوال مطرح می‌شود که چرا باید یاد بگیریم که فایل گیف بسازیم؟ متاسفانه در پاسخ به این سوال باید به این نکته اشاره کرد که فایل‌های گیف به ابزارهای اصلی پیام رسانی در مکالمات آنلاین تبدیل شده‌اند به همین دلیل یاد گرفتن نحو ساختن آن‌ها مخصوصا برای افرادی که از گوشی‌های گلکسی نوت 8 استفاده می‌کنند، یک امر واجب است؛ به همین دلیل در این مطلب به شرح نحوه ساختن فایل گیف در گلکسی نوت 8 با کمک قلم جادویی اس پن این فبلت پرچمدار پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه شوید:

برای ساختن فایل گیف در گلکسی نوت 8 باید چه مراحلی را طی کنیم؟

برای انجام این کار باید اقدامات زیر را به ترتیب انجام دهید:

قدم اول: ابتدا تصویر، برنامه یا فیلمی را که می‌خواهید از آن یک فایل گیف بسازید، باز کنید و سپس قلم اس پن را جدا کنید و گزینه اسمارت سلکت (Smart Select) را انتخاب نمایید.

قدم اول ساختن فایل گیف در گلکسی نوت 8

قدم دوم: گزینه انیمیشن (Animation) را انتخاب نمایید.

قدم سوم: با استفاده از قلم اس پن قسمتی را که می‌خواهید ضبط کنید، مشخص نمایید.

قدم دوم ساختن فایل گیف در گلکسی نوت 8

قدم چهارم: گزینه ضبط کردن یا رکورد (Record) را لمس کنید.

قدم چهارم ساختن فایل گیف در گلکسی نوت 8

قدم پنجم: زمانی که فایل گیف شما ضبط شد، گزینه ذخیره سازی (Save) یا به اشتراک گذاری (Share) را انتخاب نمایید. اگر می خواهید روی این فایل گیف چیزی بنویسید یا بکشید، می توانید گزینه Draw را انتخاب نمایید.

قدم پنجم ساختن فایل گیف در گلکسی نوت 8

دو نکته در مورد ساختن فایل گیف در گلکسی نوت 8

  • فایل‌های گیف می‌توانند 15 ثانیه زمان پخش داشته باشند.
  • بعضی از نرم افزارها امکان ساختن فایل‌های گیف را از شما سلب می‌کنند اگرچه که تعداد کمی از نرم افزارها چنین مشخصه‌ای دارند.

در صورتی که هنگام ساختن فایل گیف در گلکسی نوت 8 با مشکل مواجه شدید، می‌توانید با مراجعه به این لینک راهنمایی‌های لازم را کسب نمایید.

.

منبع: sammobile

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر