;
coinex

اپل اشکال در تورم باتری آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را بررسی می کند

اپل اشکال در تورم باتری آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را بررسی می کندگزارشات اخیر حاکی از آن هستند که کمپانی اپل در حال تحقیق و بررسی اشکال در تورم باتری آیفون 8 و آیفون 8 پلاس است. بسیاری از کاربران در سطح جهان گزارش کرده اند که تورم باتری آیفون 8 و 8 پلاسی که خریداری کرده اند، به باز شدن دستگاه و بیرون آمدن نمایشگر منجر شده است.

در حال حاضر، گزارشاتی بر این اساس از کشورهای چین، کانادا، یونان، ژاپن و تایوان منتشر شده است. این گزارشات تنها محدوده به گوشی هایی هستند که به فروش رسیده است.

سال گذشته شاهد بودیم که گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ به دلیل انفجارهای مکرر، به ناچار از بازار جمع آوری شد. اما باید به خاطر داشته باشیم که اشکل در تورم باتری آیفون 8 و 8 پلاس را نباید با نوت 7 مقایسه کنیم؛ چرا که هیچ گزارشی مبنی بر انفجار و آتش گرفتن گوشی های آیفون به گوش نرسیده است.

در حال حاضر مشخص نیست که چه چیزی باعث بروز این اشکال می شود. برخی گزارشات مدعی هستند که باتری ها در هنگامی که به شارژ متصل هستند با این اشکال مواجه می شوند؛ این در حالیست که برخی گزارش ها از متورم شدن باتری هایی که هنوز در جعبه ها قرار دارند، خبر داده اند.

به محض انتشار اخبار بیشتر در این زمینه، آنها را با شما به اشتراک می گذاریم.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر