;
coinex

قیمت وان پلاس 6 چقدر خواهد بود؟

قیمت وان پلاس 6 چقدر خواهد بود؟
وان پلاس 5 در ژوئن (خردادماه) گذشته عرضه شد و از این بابت می‌توان مطمئن بود که جانشین این گوشی در سال جاری رخ نشان نخواهد داد، اما به تازگی خبری منتشر شده که قیمت وان پلاس 6 را نشان می دهد.

چندی پیش رندرهای مربوط به این دستگاه در فضای مجازی منتشر شد و گوشی‌هوشمندی را نشان داد که با یک نمایشگر تمام صفحه بدون حاشیه خودنمایی می‌کرد. اگر بتوان این رندرها را درست فرض کرد، طراحی وان پلاس 6 تا حدودی یادآور گوشی آیفون ایکس است.

تقریبا تمامی پنل جلویی به خدمت صفحه نمایش آن درآمده و تنها دو برش در بالا و پایین نمایشگر آن دیده می شود که موقعیت قرارگیری سنسور‌ها و اسپیکر این دستگاه خواهد بود. با چنین طراحی خاص و منحصر به فردی، نسبت صفحه نمایش به بدنه در گوشی وان پلاس 6 چیزی در حدود 90 درصد خواهد بود که نسبت بسیار بالایی است.

وان پلاس 6

با وجود این نسبت می‌توان گفت که تقریبا چیزی از حاشیه‌های اطراف نمایشگر وجود نخواهد داشت، اما طراحی واقعی وان پلاس 6 باید کمی معقول‌تر و منطقی‌تر از این رندرهای به نمایش درآمده باشد.

گفته می شود که در پنل پشتی این دستگاه یک ماژول دوربین دوگانه قرار خواهد گرفت که با چینش افقی سنسورها همراه است. این سنسورها می‌توانند 19 مگاپیکسلی باشند و البته در جلو نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی انجام وظیفه خواهد کرد.

یکی از مطمئن‌ترین پیش بینی‌ها درباره مشخصات وان پلاس 6 مربوط به پردازنده این دستگاه است. پرچمدار آینده وان پلاس به احتمال بسیار زیاد به آخرین نسل از تراشه‌های کوالکام در سال 2018 مجهز خواهد بود و آن تراشه‌ای نیست، مگر اسنپدراگون 845 که نه تنها در وان پلاس 6 قدرتنمایی می‌کند، بلکه در اکثر پرچمداران بزرگ 2018 خودنمایی خواهد کرد. این پردازنده ممکن است که توسط 8 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی شود.

قیمت وان پلاس 6 چیزی در حدود 600 دلار خواهد بود و با توجه به قیمت وان پلاس 5 که اکنون با برچسب 480 دلاری در بازارهای جهانی عرضه می‌شود (البته این قیمت با تخفیف‌هایی است که خرده فروشان آنلاین اعمال کرده‌اند)، می‌تواند معامله رضایت بخشی باشد.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر