;
coinex

گوگل پیکسل 2 یکی از ویژگی‌های سیستم عامل آی او اس 11 اپل را کپی کرده است

گوگل پیکسل 2 یکی از ویژگی‌های سیستم عامل آی او اس 11 اپل را هم در خود دارد!حالت رانندگی یکی از قابلیت‌های گوشی پیکسل 2 گوگل است. این قابلیت اعلان‌های گوشی را در حالت سکوت می‌گذارد تا کاربر در هنگام رانندگی تمرکز بیشتری داشته باشد.

گوشی‌های پیکسل 2 (Pixel 2) و پیکسل 2 ایکس ال در مقایسه با مدل‌های پیشین خود از جنبه‌های مختلفی مورد بهینه سازی قرار گرفته‌اند اما به راحتی می‌توان گفت که یکی از بهترین ویژگی‌های جدید این دو گوشی پرچمدار قابلیت پیکسل امبینت سرویسز (Pixel Ambient Services) است که این دو محصول را قادر می‌سازد تا به طور خودکار مشخصات آهنگ‌هایی را که در حال پخش هستند، شناسایی کنند و نمایش دهند.

پیکسل امبینت سرویسز علاوه بر این ویژگی قابلیت‌های منحصر بفرد دیگری را نیز در خود دارد؛ قابلیت‌هایی که غول جست و جوی اینترنتی به دلایل نامشخص از آن‌ها در رویداد خود هیچ حرفی نزد. یکی از این قابلیت‌ها تنظیماتی است که به طور خودکار در هنگام رانندگی فعال می‌شوند. این قابلیت “لطفا مزاحم نشوید” (Do Not Disturb) نام دارد و بخشی از تنظیمات حالت رانندگی (Driving mode) گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال است.

قابلیت “لطفا مزاحم نشوید” زمانی که کاربر در یک خودروی در حال حرکت نشسته و گوشی خود را از طریق بلوتوث به خودرو متصل کرده است، فعال می‌شود. عکس‌های منتشر شده توسط منابع خبری نشان می‌دهند زمانی که این قابلیت فعال می‌شود، گوشی در حالت سکوت کامل قرار می‌گیرد؛ البته گفته شده که گوگل این امکان را نیز فراهم کرده است که کاربر بتواند با اعمال تنظیمات مناسب تنها اعلان‌های گوشی یا موارد خاصی را که مد نظر دارد، در حالت سکوت قرار دهد.

قابلیت حالت رانندگی گوگل پیکسل 2

حواس پرتی در هنگام رانندگی این روزها به یک وضعیت بسیار عادی تبدیل شده است. به همین دلیل اقدام جدید گوگل که باعث می‌شود کاربران در هنگام رانندگی با گوشی خود کار کنند، یک حرکت هوشمندانه و سودمند محسوب می‌شود. گوگل گفته است در صورتی که کاربر در یک خودرو باشد اما راننده آن خودرو نباشد می‌تواند با غیر فعال کردن تنظیمات حالت رانندگی همه اعلان‌های خود را به طور عادی دریافت کند.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر