;
coinex

بلک بری موشن رسما معرفی شد؛ گوشی ضد آب با یک باتری بزرگ

بلک بری موشن رسما معرفی شد؛ گوشی ضد آب با یک باتری بزرگ
بلک بری موشن (BlackBerry Motion) گوشی جدید این برند کانادایی است که توسط کمپانی چینی TCL و تحت لیسانس بلک بری ساخته شده است. این دستگاه امروز در دبی به طور رسمی معرفی شد.

بلک بری موشن یک گوشی کاملا لمسی از برندی بوده که به استفاده از کیبورد فیزیکال در محصولاتش کاملا شناخته شده است. این دستگاه با یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود و از این جهت نیز اولین گوشی بلک بری با چنین باتری بزرگی خواهد بود.

در بلک بری موشن می‌توان بسیاری از اولین‌های این برند کانادایی را دید. علاوه بر باتری و تمام لمسی بودن صفحه نمایش، این دستگاه به کد حفاظت IP67 نیز مجهز شده است. با وجود این گواهینامه شما می‌توانید یک گوشی بلک بری موشن را به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری آب غوطه ور کنید، بدون آنکه خسارتی به آن وارد شود؛ البته یادتان باشد که این یک شرایط استاندارد برای تعریف IP67 است، مطمئنا در آب دریا و یا استخر به دلیل وجود مواد نمکی و ماهیت خورندگی آنان، این موضوع می تواند به شکل دیگری رقم بخورد.

بلک بری موشن

گوشی جدید بلک بری با یک صفحه نمایش ضد خش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت تصویری فول اچ دی) خودنمایی می‌کند. در کمال تعجب، از پردازنده قرار گرفته در دل این دستگاه هیچ صحبتی به میان نیامده است، اما شایعات اولیه، احتمال وجود اسنپدراگون 625 را در آن محتمل می‌دانستند.

این به معنای آنست که یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای در دل بلک بری موشن آرام گرفته و آدرنو 506 کارهای گرافیکی آن را انجام می‌دهد. این اسمارت فون دارای 4 گیگابایت رم بوده و باتری نسبتا بزرگ آن، به لطف وجود فناوری Quick Charge 3.0 می‌تواند تنها در 40 دقیقه، 50 درصد از شارژ از دست رفته خود را بازیابی کند.

در دکمه هوم، سنسور اثر انگشت نیز جاسازی شده و فریم آن از آلومینیوم با آلیاژی نرم شکل گرفته است. این گوشی هوشمند با اندروید 7.1 نوقا ازجعبه خارج شده، اما به زودی با دریافت به روزرسانی گوگل به اندروید 8.0 اوریو ارتقا خواهد یافت.

گوشی بلک بری موشن در اواخر ماه جاری میلادی در امارت متحده عربی و عربستان سعودی عرضه خواهد شد و در ماه‌های بعد به برخی از بازارهای منتخب، راه پیدا می‌کند. این موبایل با قیمت 1699 درهم (حدود 463 دلار) در دبی و دیگر شهرهای امارات به فروش می‌رسد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر