;
coinex

سامسونگ گلکسی اس 8 پیامک های شما را قورت می دهد!

سامسونگ گلکسی اس 8

سامسونگ گلکسی اس 8 به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند در بازار کاربران خود را شگفت زده کرد، در ادامه مطلب با ما باشید.

برخی از دارندگان سامسونگ گلکسی اس 8 و سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس به تازگی در فضای آنلاین نسبت به گم شدن پیامک های خود شکایت داشتند. برخی صاحبان این گوشی های هوشمند عنوان کردند بخشی از اس ام اس های خود را هرگز دریافت نکرده اند یا دریافت پیامک برای آنها بسیار مشکل شده است. گزارش های اولیه این موضوع عموما از آمریکا بوده و تاکنون خبر تایید شده ای راجع به این موضوع از دیگر نقاط دنیا به گوش نرسیده است. احتمالا این مشکل تنها برای سامسونگ گلکسی اس 8 و سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس‌هایی روی می دهد که از سیستم روی تراشه کوالکام اسنپ دراگون 835 بهره می برند. در حالیکه در گذشته شکایت کاربرانی که پیامک های خود را دریافت نکرده بودند از ارائه دهنده خدمات موبایل بود، اینبار با توجه به اینکه عمده ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه نظیر ورژیون، اسپرینت، آی تی اند تی و در برخی موارد تی موبایل با این مشکل مواجه بوده اند، مشکل از جای دیگری آب می خورد.

یک نفر توانسته این مشکل را به نحوی حل کند. مشکل به طریقی به تماس وای فای مربوط می شود با غیر فعال کردن این امکان در تنظیمات تلفن همراه، دریافت پیامک ها بدون مشکل ادامه خواهد داشت. این متد به تنهایی بر اساس گزارشات رسیده قابلیت رفع این مشکل را به صورت 100 درصد ندارد. به صورتی که در تلفن های همراه سامسونگ ری بوت شده یا سوییچ شده برای استفاده از سرویس پیامکی غیر اورجینال، گوشی هیچگونه موفقیتی نداشته است. نکته قابل تامل دیگر تفاوت بروز مشکل برای کاربران مختلف است. برخی کاربران در گذشته یک یا دو پیامک را از دست داده اند اما برخی دیگر بیش از نیمی از پیامک های خود را هرگز دریافت نکرده اند. این مشکل در ماه گذشته بعد از گزارش آن به صورت گسترده حالت رسمی به خود گرفته است. در حال حاضر تنها یک شکایت وجود دارد که از روز اول با این مشکل رو به رو بوده است.

در حال حاضر شرکت سامسونگ و ارائه دهندگان خدمات موبایل از هرگونه اظهار نظری در رابطه با این موضوع خود داری کرده اند. در صورتی که کماکان این مشکل به صورت گسترده گزارش شود به زودی رسما به آن پاسخ داده خواهد شد. در صورتی که شما از کاربران گلکسی اس 8 هستید و با این مشکل مواجه شده اید، قابلیت تماس وای فای و نرم افزار های کمکی پیامکی خود را غیر فعال کنید تا مانند برخی کاربران دیگر این مشکل برای شما حل شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر