;
coinex

اجرای ویندوز 10 در محیط سامسونگ Dex امکان پذیر شد

اجرای ویندوز 10 در محیط سامسونگ Dex امکان پذیر شدشما اکنون می‌توانید ویندوز 10 کامپیوتر را بسیار راحت با پرچم‌داران امسال سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8  در محیط سامسونگ Dex اجرا کنید. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

پایه چند رسانه سامسونگ DeX اوایل سال جاری همراه با خانواده‌ی گلکسی اس 8 روانه بازار شد و کاربران این محصول می‌توانند با اتصال گلکسی نوت 8 و یا گلکسی اس 8/ اس 8 پلاس به این پایه و همچنین اتصال آن از طریق پورت HDMI به یک مانیتور یا تلویزیون، به همراه متصل کردن یک موس و کیبورد، گوشی هوشمند خود را به یک کامپیوترهای خانگی تبدیل کنند.

اما اکنون بزرگ‌ترین توزیع کننده‌ی محصولات تکنولوژی در جهان، اینگرام میکرو، طی یک همکاری مشترک با سامسونگ و آمازون، امکان استفاده از یک محیط ساده ویندوز 10 را برای کاربران سامسونگ DeX فراهم کرده است. در این همکاری یک محیط کاری مایکروسافت در اختیار کاربران حرفه‌ای گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 / اس 8 پلاس قرار می‌گیرد که پس از طی چند قدم ساده می‌توانند به صورت مجازی ویندوز 10 مایکروسافت دسترسی داشته باشند.

از آنجایی که در این همکاری از خدمات وب آمازون به جای سیستم آزور مایکروسافت استفاده شده، می‌تواند نشان از شروع یک همکاری مشترک میان مایکروسافت و آمازون داشته باشد؛ البته اگر این دو کمپانی بزرگ اختلافات گذشته‌ی خود را کنار بگذارند.

ترکیب محیط سامسونگ DeX با رابط کاربری آمازون Workspaces به کاربران این پایه‌ی جادویی سامسونگ اجازه می‌دهد تا به صورت مجازی به ویندوزی دسترسی پیدا کنند و به راحتی تمامی فایل‌ها و برنامه‌های ویندوزی خود را نیز اجرا کنند.

این اولین باری است که محیط ویندوز به صورت ابری موسوم به DaaS بر روی یک موبایل اجرا می‌شود و حالا کاربران سامسونگ DeX با لذت و کاربری بیشتری می‌توانند یک ویندوز 10 تقریبا کامل را به وسیله‌ی گوشی هوشمند خود در اختیار داشته باشند.

هرچند که متاسفانه این امکان رایگان ارائه نمی‌شود، اما رابط کاربری آمازون Workspaces به تمام کاربران گلکسی نوت 8 و خانواده‌ی گلکسی اس 8 سامسونگ در کشورهای استرالیا، بلژیک، کانادا، فرانسه، هلند، نیوزلند، آمریکا و انگلستان اجازه می‌دهد 30 روز به صورت آزمایشی از این سیستم استفاده کنند و سپس در صورت رضایت آن را خریداری کنند. اپلیکیشن مربوط به این ویندوز دسکتاپ رایگان آزمایشی نیز منحصرا در بخش برنامه‌های مربوط به DeX از مارکت گلکسی اپ سامسونگ موجود است.

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر