;
coinex

وان پلاس ۵ بهترین پرچمدار برای اجرای بازی موبایل است

وان پلاس ۵ بهترین پرچمدار برای اجرای بازی موبایل استاگر به دنبال بهترین گوشی پرچمدار در زمینه‌ی اجرای بازی موبایل هستید، وان پلاس ۵ مناسب‌ترین انتخاب خواهد بود. اما چه امکاناتی این دستگاه را از سایر رقبای خود متمایز کرده است؟

هرساله گوشی‌های هوشمند بسیاری مناسب با سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. هرکدام از گوشی‌های آیفون، گلکسی، پیکسل و جی ۶ برای کاربردهای خاصی مناسب‌اند و قشر خاصی را هدف قرار داده‌اند. اما اگر کارکرد مورد نظر شما، اجرای مناسب بازی‌ها باشد، کدام گوشی بهترین عملکرد را به نمایش خواهد گذاشت؟ با کدام‌یک از مدل‌های موجود در بازار می‌توانید ساعت‌ها ماین‌کرفت بازی کنید یا بهترین تصاویر را در پیکسل گان ۳دی ببینید؟

بهترین مدل برای طرفداران بازی، وان‌پلاس ۵ است.

چرا وان پلاس ۵ بهترین انتخاب برای طرفداران بازی است؟

oneplus 5

وان پلاس ۵ تمامی امکانات مورد نیاز برای انجام بهتر بازی‌ها را دارد. اول اینکه از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی AMOLED با کیفیت 1080p استفاده می‌کند. با این وجود که گوشی‌هایی با وضوح تصویر بالاتر در بازار موجود هستند، اکثر بازی‌های موبایل از کیفیت 1080p استفاده می‌کنند. همچنین نمایشگرهای 1440p مصرف باتری بسیار بیشتری دارند و ممکن است زمان دسترسی شما به گوشی را بسیار محدود کنند. نمایشگر وان پلاس یکی از بهترین گزینه‌ها در بازار است و تصویری بسیار درخشان و دقیق را به شما ارائه می‌دهد.

وان پلاس همچنین از پردازشگر اسنپ‌دراگون ۸۳۵ در گوشی جدید خود استفاده کرده است. این پردازنده دارای هشت هسته با قدرت پردازش ۲.۴۵ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی ادرنو ۵۴۰ است.

این دو پردازنده، در کنار رم ۸ گیگابایتی دستگاه، بهترین تجربه را از اجرای بازی‌های سنگین‌تر برای شما فراهم می‌کنند. تمامی بازی‌های روز از جمله مدرن کامبت ۵ و آسفالت ۸ به زیبایی و سادگی توسط این دستگاه اجرا می‌شوند.

همچنین حافظه‌ی ذخیره‌سازی وان پلاس ۵، ۱۲۸ گیگابایت است که فضایی بسیار مناسب برای نصب بازی‌های مختلف در اختیار شما می‌گذارد. باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وان پلاس ۵ نیز عمری طولانی‌تر از اکثر گزینه‌های جایگزین دارد.

وان پلاس از توانایی اجرای بازی گوشی خود به خوبی آگاه است. به همین دلیل یک حالت بازی به سیستم‌عامل اضافه کرده که هشدارها و سافت‌کی‌ها را در هنگام اجرای بازی از کار می‌اندازد. به این ترتیب دیگر به خاطر یک لمس اشتباه از محیط بازی خارج نخواهید شد.

این شرکت همچنین اندروید را در شرایط اولیه و سبک خود به مشتریان ارائه می‌کند. به همین دلیل نرم‌افزارهای از پیش نصب شده و گرافیک‌های غیرکاربردی، منابع دستگاه را هدر نمی‌دهند.

وان پلاس ۵ منتقدان بسیاری دارد. اما این گوشی، در اجرای بازی‌ها و ارائه‌ی یک پلتفرم سبک و کاربردی، بهتر از تمامی رقبای خود عمل کرده است.

.

منبع: Gadget Thacks

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر