;
coinex

اپ رایگان هفته دیگر در اپ استور ارائه نمی‌شود

اپ رایگان هفته دیگر در اپ استور ارائه نمی‌شود

اپ استور هر هفته یکی از نرم‌افزارهای پولی خود را به شکل رایگان و تحت عنوان اپ رایگان هفته در اختیار کاربران می‌گذاشت. به نظر می‌رسد که اپل این امکان را از نسخه جدید فروشگاه خود حذف کرده است.

اپل هر هفته نرم‌افزاری را تحت عنوان اپ رایگان هفته معرفی می‌کرد. این برنامه، اگرچه در شرایط عادی نیازمند پرداخت هزینه بود، اما طی یک هفته به شکل رایگان در اختیار کاربران iOS قرار می‌گرفت. با وجود محبوبیت این ستون، اپل در پی انتشار آی او اس 11 آن را به شکل کامل متوقف کرده است.

اپ استور جدید، بخشی به نام Today خواهد داشت که هر روز نرم‌افزار جدیدی را به شما معرفی می‌کند؛ هرچند این بخش تنها مشخصات یک اپلیکیشن را در قالب مقاله در اختیار کاربران می‌گذارد. اگر نرم‌افزار رایگان ارائه شود، شما هم می‌توانید آن را به رایگان دانلود کنید.

اما اگر اپ نیازمند پرداخت هزینه باشد، باید هزینه‌ی آن را هم به شکل معمول بپردازید. همچنین بخشی به نام بازی روز به اپ استور اضافه شده که بازی‌های مختلف را به کاربران معرفی می‌کند.

با انتشار نسخه‌ی جدید iOS، اپل تغییرات جدیدی را نیز در اپ استور خود ایجاد کرده است. در نسخه‌ی جدید این فروشگاه، کاربران می‌توانند ساده‌تر از قبل، برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنند. احتمالا اپل ترجیح داده که کاربران را به خرید اپلیکیشن‌های پولی تشویق کند تا اینکه آن‌ها را به رایگان در اختیار خریداران بگذارد.


بیشتر بخوانید:

دانلود اپلیکیشن های پولی آی او اس که در حال حاضر رایگان هستند


قبلا پیش آمده که اپل یک امکان حذف شده را مجددا به محصولات خود برگرداند؛ اما تا اینجای کار، دیگر از اپ رایگان هفته خبری نیست.

.

منبع: Phone Arena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر