;
coinex

آنر 7 ایکس به صورت رسمی معرفی شد

آنر 7 ایکس به صورت رسمی معرفی شد

هواوی به صورت رسمی گوشی هوشمند جدید خود با برند آنر را با نام آنر 7 ایکس معرفی کرد. این محصول به تازگی تاییدیه TENNA را دریافت کرده و در تست بنچمارک Geekbench نیز رویت شده بود.

آنر 7 ایکس بدنه‌ی تمام فلزی دارد و اسکنر اثرانگشت آن در پنل پشتی دستگاه جای گرفته است. دوربین اصلی این محصول دوگانه بوده و برند آنر نیز در پایین نمایشگر و همچنین پنل پشتی دستگاه نقش بسته است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این گوشی هوشمند حقیقتا بسیار اندک است.

آنر 7 ایکس یک نمایشگر 5.93 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی پلاس یا 1080 در 2160 پیکسل بهره می‌برد که نسبت ابعاد 18 به 9 را ارائه می‌کند. قلب تپنده‌ی این محصول از چیپست هشت هسته‌ای و 64 بیتی کرین 659 تشکیل شده و بر روی فرکانس عملیاتی 2.36 گیگاهرتزی تنظیم شده است.

همچنین پردازنده‌ی گرافیکی این چیپست نیز Mali-T830 MP2 است. آنر 7 ایکس 4 گیگابایت حافظه‌ی رم دارد، اما از لحاظ حافظه داخلی با توجه به نیازتان می‌توانید از میان سه نسخه‌ با حافظه داخلی 32، 64 و یا 128 گیگابایتی انتخاب کنید. علاوه بر این‌ها امکان نصب کارت حافظه تا 256 گیگابایت نیز در اختیار شما قرار دارد.

دوربین پشتی این محصول از دو لنز 16 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده، در حالی که دوربین سلفی آن از یک لنز 8 مگاپیکسلی ساخته شده است. ویژگی جذاب دیگر این محصول ارائه‌ی صدای سه بعدی فراگیر است که شاید بسیاری از چنین محصولی انتظارش را نداشته باشند.

انرژی مورد نیاز تمامی اجزای دستگاه نیز توسط یک باتری غیرقابل جدا شدن 3340 میلی‌آمپری تامین می‌شود که بنا بر ادعای این شرکت تا 21 ساعت تماس پاسخگوی نیاز کاربران خواهد بود. امکان شارژ فوق سریع نیز در آنر 7 ایکس وجود دارد و آداپتور 9 ولتی مخصوص آن نیز درون جعبه‌ی دستگاه موجود است.

دوربین دوگانه و پنل پشتی آنر 7 ایکس
دوربین دوگانه آنر 7 ایکس

آنر 7 ایکس همچنین دارای گواهینامه‌ی IP67 است که میزان مقاومت در برابر آب و گرد و غبار این دستگاه را نشان می‌دهد. سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول اندورید 7.1 نوقا بوده که با رابط کاربری مخصوص هواوی EMUI تلفیق شده است. آنر 7 ایکس از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند که البته در صورت استفاده از دو سیم کارت باید قید بهره بردن از کارت حافظه را بزنید زیرا درگاه سیم کارت دوم با کارت حافظه مشترک است.

این محصول جدید هواوی با توجه به میزان حافظه داخلی آم قیمت‌های متفاوتی خواهد داشت؛ قیمت مدل 32 گیگابایتی آن حدود 850 هزار تومان، مدل 64 گیگابایتی حدود یک میلیون و صد هزار تومان و مدل 128 گیگابایتی این دستگاه حدود یک میلیون و سیصد هزار تومان خواهد بود.

آنر 7 ایکس در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی در تاریخ 25 مهر ماه روانه بازار چین خواهد شد و هم اکنون نیز امکان پیش سفارش آن وجود دارد. انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده این محصول به بازار دیگر کشورها نیز عرضه شود.

پنل جلویی آنر 7 ایکس
آنر 7 ایکس

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر