;
coinex

سنسور جدیدی به نام سنسور محیطی در گوشی‌های آینده سامسونگ خودنمایی می‌کند

سنسور جدیدی به نام سنسور محیطی در گوشی‌های آینده سامسسونگ خودنمایی می‌کند
گوشی‌های هوشمند سال‌هاست که در کنار ما بوده و متاسفانه این روزها به عضوی جدایی ناپذیر از خانواده ما تبدیل شده‌اند. این محصولات در طی سال‌ها دستخوش تغییرات فراوانی شده و ویژگی‌های جدیدی دریافت کرده‌اند. اکنون خبر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد با سنسور جدیدی به نام سنسور محیطی ، گوشی‌های آینده خود را مجهز کند.

هنوز مشخص نیست که آیا سنسور محیطی جدید به زندگی واقعی ما راه خواهد یافت یا نه، چرا که سامسونگ این ایده را به عنوان یک پتنت ثبت کرده و ماهیت پتنت این گونه است. شاید این ویژگی در آینده‌ای نزدیک به گوشی‌های هوشمند اضافه شود. سامسونگ می‌گوید که در حال حاضر مشغول کار برروی این سنسور جدید است.

سامسونگ سنسور محیطی خود را به عنوان یک پتنت ثبت کرده و در ان توضیح داده است که این سنسور در حال توسعه برای گوشی‌های هوشمند، می‌تواند کیفیت هوا را ارزیابی کرده و اطلاعات مربوط به محیط اطراف را در اختیار کاربر قرار دهد.

این سنسور قادر است تا شرایط جوی را تجزیه و تحلیل کرده و اگر کاربر به ماسک تنفسی نیاز دارد، به او یادآوری کند. این ویژگی منحصر به فرد به خصوص برای مسافران قابل توجه خواهد بود. آنها می‌تواننند به راحتی با ورود به یک محیط جدید، اطلاعات زیادی از آن منطقه در اختیار داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید:  آلودگی هوا سالانه باعث مرگ ۱.۷ میلیون کودک می‌شود

 

همان طور که گفته شد، هنوز مطمئن نیستیم که بتوان این سنسورهای جدید محیطی  را در گوشی‌های هوشمند آینده دید، اما اگر چنین اتفاقی بیفتد، می‌تواند برای بسیاری از مردم خوشحال کننده باشد. شما غیر از این فکر می‌کنید؟

 

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر