;
coinex

نوبیا زد 17 اس با نمایشگر بدون حاشیه و چهار دوربین معرفی شد

نوبیا زد 17 ای با نمایشگر بدون حاشیه و چهار دوربین معرفی شد
نوبیا زد 17 اس (Nubia Z17S) امروز در رویدادی که در چین برگزار شد، به طور رسمی معرفی شد. این دستگاه در کنار مدل نوبیا زد 17 مینی اس رخ نشان داد.

نوبیا زد 17 اس به یک نمایشگر بدون حاشیه مجهز شده است. استفاده از نمایشگرهای بدون حاشیه به یک روال معمول در بین کمپانی‌های گوشی ساز جهان تبدیل شده و برند نوبیا هم خود را از این جمع جدا نکرده است.

نمایشگر 5.73 اینچی آن دارای رزولوشن 1080 در 2040 پیکسل بوده و این اندازه با وجود چنین رزولوشنی، تراکم پیکسلی 403 پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد. نسبت تصویر در این صفحه نمایش 18 به 9 بوده و اشباع رنگ در آن 96 درصد است.

یک لایه محافظ از گوریلا گلس 4 کورنینگ بر روی نمایشگر ان قرار گرفته تا از این قطعه محافظت کند. برای آنکه یک فضای بزرگتری بتواند در اختیار صفحه نمایش نوبیا زد 17 اس قرار بگیرد، این دستگاه دکمه هوم دایره‌ای قرمز رنگ نوبیا را در اختیار ندارد.

مغز متفکر این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون 835 تشکیل می‌دهد. پردازنده مرکزی آن هشت هسته‌ای 64 بیتی بوده و با حداکثر سرعت 2.45 گیگاهرتز داده‌ها را پردازش می‌کند. در کنار ان پردازنده گرافیکی آدرنو 540 دیده می‌شود.

این اسمارت فون در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد. نسخه‌ای از آن به 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و نسخه دیگر که سطح بالاتر است، با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران خواهد بود.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که در لیست مشخصات نوبیا زد 17 اس دیده می‌شود، وجود چهار دوربین است. در واقع دو سنسور دوربین در عقب، مختص به دوربین دوگانه اصلی بوده و دو سنسور نیز برای دوربین دوگانه سلفی در نظر گرفته شده است.

دوربین دوگانه پنل عقب، ترکیبی از یک سنسور 12 مگاپیکسل و یک سنسور 23 مگاپیکسلی است. این دوربین از زوم اپتیکال 2X و زوم دیجیتال 10X پشتیبانی می‌کند. یک لایه از لنزهای محافظ سافیر و کاهش نویز 3D نیز در آن وجود دارد.

این دوربین با موتور تصویری NeoVision 7.0 همراه شده که دارای حالت پرتره هوش مصنوعی است، الگوریتمی برای یادگیری خصوصیات برای اضافه کردن ویژگی‌هایی از جمله تشخیص چهره، زیبایی 3D و چیزهای دیگر است.

نوبیا زد 17 ای با نمایشگر بدون حاشیه و چهار دوربین معرفی شد

دوربین جلو نیز 5 مگاپیکسلی با لنزهای واید 80 درجه و روزنه f/2.2 که با پشتیبانی از حالت زیبایی و تار کردن پس زمینه به همراه چند فیلتر دیگر می‌تواند کیفیت تصاویر را به دلخواه شما تغییر دهد.

نوبیا زد 17 اس دارای یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع است. به ادعای این کمپانی، باتری این دستگاه با وجود ظرفیت نسبتا کم آن، می‌تواند با یک شارژ کامل حدود یک روز و نیم عملکرد مناسب ارائه دهد.

نوبیا زد 17 ای با نمایشگر بدون حاشیه و چهار دوربین معرفی شد

قیمت نسخه 6 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی نوبیا زد 17 اس حدودا 455 دلار بوده و نسخه 8 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن با برچسب قیمتی در حدود 608 دلار به فروش می‌رسد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی و از نوزدهم اکتبر (27 مهرماه) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر