;
coinex

شیائومی می 6 پلاس رقیب سرسختی برای هواوی میت 10 خواهد بود

شیائومی می 6 پلاس رقیب سرسختی برای هواوی میت 10 خواهد بود
شایعاتی درباره شیائومی می 6 پلاس (Xiaomi MI6 plus) منتشر شد. در حال حاضر یکی از رقابتی ترین گوشی‌های هوشمند در بازار موبایل چین، شیائومی می 6 است. شاید این موضوع به دلیل وجود اسنپدراگون 835، دوربین دوگانه و قیمت بسیار رقابتی آن در برابر دیگر پرچمداران امروزی بازار باشد.

در حال حاضر یک نکته باعث شده تا خبرهایی راجع به راه‌اندازی دستگاه دیگری از کمپانی شیائومی شنیده شود. موجودی انبار شیائومی می 6 رو به اتمام است و همین موضوع دلیلی شده تا برخی از کارشناسان و کاربران به جانشینی برای این دستگاه فکر کنند.

گفته می شود که شیائومی می 6 پلاس نسخه‌ای است که برخی از افراد منتظر حضور آن در بازارهای جهانی هستند. شیائومی می 6 پلاس گوشی ارتقا یافته‌ای از شیائومی می 6 با همان پردازنده اسنپدراگون 835 اما با نمایشگری بزرگتر است.

مشخصات شیائومی می 6 پلاس

این طور که از شواهد پیداست در لیست مشخصات شیائومی می 6 پلاس یک نمایشگر 5.7 اینچی 2K وجود دارد. این موضوع یکی از اصلی‌ترین ارتقایی است که شامل این دستگاه شده است. شیائومی می 6 یک نمایشگر فول اچ دی 5.15 اینچی دارد.

شیائومی می 6 پلاس

با شیائومی می 6 پلاس چند اینچ نمایشگر بزرگتر و مقدار رزولوشن بیشتری در اختیارتان است. 1080 در 1920 پیکسل به 1080 در 2048 پیکسل ارتقا یافته است.

اسنپدراگون 835 کوالکام همچنان در این مدل نیز انجام وظیفه می‌کند. 6 و یا 8 گیگابایت حافظه رم وجود دارد و یک باتری 4000 میلی‌امپر ساعتی تضمین می‌کند که چراغ‌ این دستگاه روشن خواهد ماند. پشتیبانی از شارژ سریع QC4.0 نیز ویژگی پشتیبانی شده توسط این باتری است.

 

بیشتر بخوانید:  نتیجه حیرت انگیز تست سرعت شیائومی می ۶ با رابط کاربری MIUI 9

 

بقیه مشخصات تقریبا ثابت باقی می‌ماند. هیچ جک هدفونی دیده نمی‌شود، پورت یو اس بی در سر جای خود قرار گرفته و سنسور اثر انگشت نیز همچنان در پنل جلویی جای خواهد گرفت. شیائومی می 6 پلاس نسخه سرامیکی نخواهد داشت و احتمالا طراحی ان مخلوطی از فلز و شیشه خواهد بود.

از ویژگی‌های دیگری که برای مشخصات وان پلاس 6 پلاس گفته می‌شود؛ وجود دوربین دوگانه، پشتیبانی از باند فای فای دوگانه، پشتیبانی از شبکه 4G، ضد آب و دارای تراشه NFC برای پرداخت‌های موبایلی است. این گوشی درواقع انتخاب بسیار مناسب برای کاربرانی است که گمان می‌کنند کمی شیائومی می 6 برای آنان کوچک است.

اگر شیائومی می 6 دارید، به ما بگویید که از داشتن نسخه بزرگتر آن احساس لذت خواهید کرد، یا گوشی 5.1 اینچی می 6 استاندارد خود را ترجیح می‌دهید؟

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر