;
coinex

هواوی میت 10 لایت معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با چهار دوربین

هواوی میت 10 لایت معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با چهار دوربین
دیروز هواوی در رویداد رونمایی خود از سه گوشی هوشمند هواوی میت 10، هواوی میت 10 پرو و هواوی میت 10 پورشه دیزاین پرده‌برداری کرد. هواوی میت 10 لایت با اینکه در همین سری تولید شده، اما در کنار آنها معرفی نشد.

امروز این کمپانی چینی به طور رسمی هواوی میت 10 لایت را معرفی کرد و جالب اینجاست که میان‌رده‌ای در بین پرچمداران این سری خودنمایی می‌کند.

مشخصات هواوی میت 10 لایت

هواوی میت 10 دارای یک نمایشگر ال سی دی 5.9 اینچی با کیفیت تصویری فول اچ دی پلاس (رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل) است. نسبت تصویر در این صفحه نمایش 2 به 1 بوده و در اطراف آن حاشیه‌های ساده‌ای دیده می شود. این دستگاه با اندازه‌های 7.5 در 75.2 در 156.2 چیزی در حدود 164 گرم وزن دارد.

در حاشیه بالایی صفحه نمایش، یک سیستم دوربین دوگانه جای گرفته که شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است. به همین شکا در پنل پشت نیز یک سیستم دوربین دوگانه لایکا قرار گرفته که ترکیبی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسل است.

از آنجایی که به دلیل استفاده از نمایشگر تمام صفحه، اکثر فضای پنل جلویی در اختیار صفحه نمایش است، سنسور اثر انگشت به پنل پشتی منتقل شده و در زیر دوربین دوگانه قرار گرفته است.

در داخل هواوی میت 10 لایت، یک پردازنده هشت هسته‌ای 16 نانومتری با سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز قرار گرفته که چیپست کرین 659 است. برخلاف دیگر گوشی‌های سری میت 10 هواوی که با کرین 970 قدرتنمایی می‌کنند، این دستگاه با این تراشه، میان‌رده‌ای در بین پرچمداران این سری خواهد بود.

از دیگر مشخصات هواوی میت 10 لایت می‌توان به 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و البته درگاهی برای ورود کارت میکرو اس دی که می‌تواند این مقدار حافظه داخلی را ارتقا دهد. یک باتری 3340 میلی‌امپر ساعتی انرژی مورد نیاز این دستگاه برای انجام کارهای روزانه را تامین می‌کند.

پشتیبانی از شبکه 4G LTE، وای فای، جی پی اس، میکرو یو اس بی 2.0، تراشه ان اف سی، بلوتوث 4.2 و جک هدفون 3.5 میلیمتری از گزینه‌های اتصال در آن است.

قیمت هواوی میت 10 لایت

هواوی میت 10 لایت در رنگ‌های طلایی و مشکی با قیمت 349 دلار در اروپا به فروش می‌رسد. البته نسخه دو سیمکارته آن نیز در رنگ آبی عرضه خواهد شد. قابل توجه است که هواوی میت 10 لایت در حال حاضر با چندین نام در بازارهای مختلفی معرفی شده است.

این دستگاه تاکنون به عنوان مایمانگ 6 در چین، هواوی نوا 2i در مالزی و هواوی آنر 9i در هند معرفی شده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر