;
coinex

برخی از مشخصات گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به بیرون درز کرد

برخی از مشخصات گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به بیرون درز کرد
مشخصات گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در فضای مجازی خودی نشان داد. تفاوت ظاهری چندانی در مدل‌های گلکسی اس 2018 با مدل‌های گلکسی اس 8 وجود ندارد، اما مشخصات و ویژگی‌های ارتقا یافته‌ای در آنها خودنمایی خواهد کرد.

سال 2017 میلادی برای بازار گوشی‌های هوشمند سال خاصی بود. گوشی‌های امسال با طراحی نمایشگر تمام صفحه همراه شدند و ساخت گوشی‌های بدون حاشیه به یک استاندارد در بین سازندگان تبدیل شد. تقریبا تمام گوشی‌های پرچمداری که در سال جاری وارد بازار گوشی های هوشمند همگی به یک نمایشگر بدون حاشیه مجهزند، حتی اپل نیز در آیفون X از چنین نمایشگری استفاده کرد.

صحبت از آیفون X شد. این دستگاه با یک ویژگی منحصر به فرد فیس آی دی معرفی شد. ویژگی خاصی که بر اساس اسکن سه بعدی از چهره کاربر، قفل دستگاه را باز می کند. چنین ویژگی منحصر به فردی اکنون در اختیار اپل است، هر چند که سامسونگ چنین ویژگی را پیش از این به کار گرفته بود، اما اپل آن را با آیفون X (آیفون 10) به اوج خود رساند.

 

بیشتر بخوانید:  سامسونگ گلکسی اس ۹ از ویژگی آیفون X کپی‌ برداری می‌کند!

 

به نظر می‌رسد که در لیست مشخصات گلکسی اس 9 باید منتظر چنین چیزی باشیم. بر اساس شایعاتی که از منابع کره‌ای به دست امده، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ با ویژگی باز کردن قفل بر اساس تشخیص چهره سه بعدی همراه خواهند بود؛ بنابراین، به نوعی می‌توان سامسونگ گلکسی اس 9 را اولین گوشی هوشمند اندرویدی با اسکن 3D چهره به حساب آورد.

Benjamin Geskin با چند توییت در شبکه اجتماعی توئیتر برخی مشخصات و البته شماره سریال این گوشی‌ها را منتشر کرده است. گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس درست به مانند مدل‌های امسال یک نسخه آمریکایی و یک نسخه بین المللی خواهند داشت. نسخه ارائه شده در بازارهای جهانی به تراشه سری اگزینوس 9 با لیتوگرافی 10 نانومتری مجهزند و گوشی‌های گلکسی اس 9 فروخته شده در بازار ایالات متحده با اسنپدراگون 845 قدرتنمایی می کنند.

برخی از مشخصات گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به بیرون درز کرد

کوالکام و سامسونگ گویا قرارداد سال گذشته خود را تمدید کرده‌اند. اولین محموله از تراشه‌های اسنپدراگون 835 به گلکسی اس 8 تعلق گرفت و گویا امسال نیز اولین محموله از تراشه‌های اسنپدراگون 845 در دل گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس قرار می‌گیرند.

 

بیشتر بخوانید:  اولین تولیدات اسنپدراگون ۸۴۵ به گلکسی اس ۹ سامسونگ اختصاص دارد!

 

شماره سریال SM-G960U مربوط به مدل آمریکایی گلکسی اس 9 بوده و گلکسی اس 9 پلاس با شماره سریال SM-G965U در بازار آمریکا به فروش می‌رسد.

بر اساس توییت بنجامین گسکین، دوربین گلکسی اس 9 دوربین دوگانه‌ بهبود یافته‌ای نسبت به گلکسی نوت 8 است؛ اما مشخصات تغییری نخواهد کرد و این بهبود فقط در عملکرد است. نمایشگاه MWC 2018 همان جایی است که احتمال می‌رود گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در آن رخ نشان دهند.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر