;
coinex

اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی به امکانات واتساپ اضافه می‌شود

اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی به امکانات واتساپ اضافه می‌شود

نرم افزار واتس اپ از این به بعد به کاربران اجازه می‌دهد که موقعیت جغرافیایی خود را به صورت زنده با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند.

بسیاری از اپ‌ها، از جمله واتس‌اپ، به کاربر این اجازه را می‌دهند که مکان جغرافیایی خود را به اشتراک بگذارد. هرچند این موقعیت ثابت است و اگر مکان خود را تغییر دهید باید مختصات جدید را دوباره ارسال کنید. واتس‌اپ اخیرا اعلام کرده که امکان اشتراک موقعیت زنده را به نرم‌افزار خود اضافه خواهد کرد.

این شرکت می‌گوید:

موقعیت زنده یک راه ساده و امن برای به اشتراک گذاری مکان خود با سایر افراد است. این امکان به شکل کامل رمزگذاری شده و همچنین شما می‌توانید به سادگی اشتراک‌گذاری را متوقف یا زمان پایان آن را از پیش مشخص کنید.

باید اشاره کرد که فیسبوک مسنجر نیز پیش‌تر از این قابلیت برخوردار بود. پس عجیب نیست که واتس‌اپ نیز این گزینه را به نرم‌افزار خود اضافه کند. تلگرام نیز چند وقت پیش موقعیت زنده را به فهرست امکانات خود اضافه کرده است. پس به نظر می‌رسد اشتراک‌گذاری موقعیت به صورت زنده بسیار محبوب‌تر از تصورها است. قابلیت اشتراک‌گذاری موقعیت به صورت زنده تا چند هفته دیگر به نسخه‌های iOS و اندروید واتساپ اضافه خواهد شد.

منبع: UberGizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر