;
coinex

اندروید 8.1 اوریو برای فعال سازی تراشه پیکسل ویژوال کور به زودی منتشر می‌شود

اندروید 8.1 اورئو برای فعال سازی تراشه پیکسل ویژوال کور به زودی منتشر می‌شود!

گوگل در ساخت گوشی‌های جدیدش از یک پردازشگر مستقل برای انجام فرآیندهای عکاسی استفاده کرده است. این تراشه به کمک نسخه اندروید 8.1 اوریو فعال می‌شود.

گوگل چند روز پیش پروسه ارسال گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال را برای آن دسته از خریدارانی که این محصولات را پیش خرید کردند، شروع کرد. دو گوشی جدید گوگل سیستم عامل اندروید 8 اوریو را بر روی خود دارند؛ اما در چند هفته آینده نسخه آزمایشی به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو را نیز دریافت می‌کنند.

گوگل گفته است که نسخه نهایی این به‌روزرسانی را نیز بعد از انتشار نسخه آزمایشی ابتدا برای گوشی‌های پیکسل 2 و سپس برای نسل قبلی گوشی‌هایش منتشر می‌کند.

گفته شده است که بروزرسانی جدید اندروید 8.1 اوریو یک پردازشگر مستقل به نام پیکسل ویژوال کور (Pixel Visual Core) را که در نسل جدید گوشی‌های پیکسل به کار رفته است، فعال می‌کند. هنوز اطلاعات دیگری در رابطه با سایر ویژگی‌های این بروزرسانی منتشر نشده است.

 

بیشتر بخوانید:  تراشه پیکسل ویژوال کور چیست و چه کاری را در گوشی‌های گوگل پیکسل ۲ انجام می‌دهد؟

 

گوگل چند روز پیش اعلام کرد که تراشه پیکسل ویژوال کور وظیفه انجام امور پردازشی مرتبط با عکاسی و فیلمبرداری با استفاده از گوشی‌های پیکسل جدید را بر عهده دارد. این غول فناوری همچنین گفته است که این تراشه 5 برابر سریع‌تر از پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835 کارهای خود را انجام می‌دهد و علاوه بر این 90 درصد کمتر انرژی مصرف می‌کند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط گوگل، برنامه نویسان می‌توانند به کمک این تراشه عکس‌های اچ دی آر پلاس گوشی‌های پیکسل را به نرم افزارهایی که به ویژگی Android Camera API مجهز هستند، منتقل کنند. گوگل گفته است که قابلیت Android Camera API را نیز به زودی در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر