;
coinex

Linux On Galaxy بهترین اپلیکیشن سازگار با داک سامسونگ دکس

Linux On Galaxy بهترین اپلیکیشن سازگار با داک سامسونگ دکساپلیکیشن Linux On Galaxy برای اجرای سیستم عامل لینوکس روی سامسونگ دکس طراحی شده و یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای این منظور به شمار می‌رود.

سامسونگ اوایل سال جاری میلادی در‌کنار معرفی گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، از Dex نیز رونمایی کرد. DeX چشم‌انداز سامسونگ از آینده‌ی کامپیوتر‌های دسکتاپ است و علیرغم اینکه هنوز اول راه است، اما می‌تواند کاربردی باشد. اپلیکیشن Linux on Galaxy برنامه‌ی جدیدی است که سامسونگ امیدوار است با استفاده از آن DeX را برای توسعه‌دهنگان جذاب‌تر کند.

سامسونگ Linux on Galaxy را در 26 مهر (18 اکتبر) در کنفرانس توسعه‌دهنگان معرفی کرد. با اینکه این برنامه هنوز در مرحله‌ی آزمایشی است، کارکرد آن قابل تحسین است.

Linux on Galaxy به توسعه‌دهنگان این امکان را می‌دهد که روی توزیع لینوکس دلخواه‌شان در هنگام جابه‌جایی نیز کدنویسی کنند.

پس اگر شما می‌خواهید عملکرد یک برنامه که در حال کار بر روی آن هستید را تست کنید ولی نمی‌توانید این‌کار را روی اندروید انجام دهید، Linux on Galaxy به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه را در سیستم عامل کاملا بومی لینوکس تست کنید.

Linux on Galaxy این امکان را به شما می‌دهد که توسعه با لینوکس را همه جا همراه با خود داشته باشید.

توسعه نرم‌افزار روی یک صفحه نمایش 6 اینچی چیزی نیست که اکثر مردم به آن علاقه داشته باشند و این نیز چیزی نیست که سامسونگ بخواهد. با متصل کردن گوشی گلکسی خود به داک DeX شما قادر خواهید بود مانند هر رایانه دیگر روی یک صفحه نمایش بزرگ کدنویسی کنید. همچنین وقتی بخواهید از خانه بیرون بروید، می‌توانید گوشیتان را از داک جدا کرده و برنامه‌هایتان همراه با کل سیستم عامل لینوکس را با خود به هرجایی که می‌خواهید ببرید.

بسیاری از خوانندگان ما شاید هرگز از Linux on Galaxy استفاده نکنند، ولی ایرادی ندارد. این یک نشانه است که سامسونگ در حال تلاش است تا Dex را تا جایی که ممکن است برای همه‌ی افراد قابل دسترسی کند. این برنامه به خودی خود نمی‌تواند برای DeX تحولی عظیم ایجاد کند، اما برنامه‌هایی مانند این قدم‌های بزرگی در راستای این مسیر هستند.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر